האופנובנק 2 היה מהמר קבוע באיזור התעשיה בראשון לציון



פרטים חדשים נחשפו על אורח חייו של גבי קורסונסקי, אשר חשוד כי שדד עשרות סניפי בנק ואף רצח מאבטח באחד מהם בבאר יעקב. בימים האחרונים הצליחו חוקרי המשטרה ללמוד פרטים . נוספים על שגרת יומו ועל אישיותו של החשוד גבי קורסונסקי.

החוקרים גילו כי הוא נהג להמר על בסיס יומי בבתי קזינו לא חוקיים באזור התעשייה הישן של ראשון לציון. על פי עדויות שגבו החוקרים, קורסונסקי נהג להגיע מדי בוקר כשהוא חבוש בכובע מצחייה לאחת הפיצוציות באזור התעשייה, לרכוש חפיסת סיגריות, ואז להמר במשך שעות.

בסיום יום ההימורים, בדרך כלל לאחר שהפסיד את כל כספו, היה יורד לחנות החיות, רוכש מזון לחתול הביתי שאותו גידל במסירות, ואז ממתין לנהג מונית שהיה מסיע אותו לביתו במרכז ראשון לציון.

כזכור, ביום רביעי שעבר, סמוך לשעה שש בערב, כמה דקות לפני שפקידות בנק מזרחי טפחות בנס ציונה עמדו לסגור את הסניף, הגיח לפתע צעיר לבוש מעיל קפוצ'ון לסניף. הוא שלף אקדח וירה כדור אחד באוויר, "זה שוד".

לאחר מכן כיוון הצעיר את האקדח לעבר הפקידה שרית מדינה. הוא דרש ממנה את הכסף. מדינה הספיקה ללחוץ על זמזם המצוקה ומסרה לשודד את 3000

השקלים שהיו בקופה. קורסונסקי מיהר לצאת מהסניף, ובמקביל ארבעה שוטרי יחידת שחר 101 של משמר הגבול הסתערו לעברו באקדחים שלופים והחלו לצעוק "משטרה, שכב על הרצפה, משטרה, אנחנו יורים!".

קורסונסקי, חייל מג"ב לשעבר כבן 30, הודה בחלק כגדול ממעשי שוד הבנקים. לפי שעה הוא טרם הודה בביצוע הרצח של מאבטח בנק הפועלים יניב אנגלר בבאר יעקב.


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה