"האופנובנק 2 " החביא את הנשק ב"זולה" סמוך לביתו בראשון-לציון



בחקירתו ממשיך גבי קורסונסקי, שנתפס על חם בשבוע שעבר כששדד סניף בנק בנס-ציונה, להכחיש כי רצח את המאבטח בבאר-יעקב. הוא טוען כי שדד שני בנקים תוך חודש

"האופנובנק 2 ", גבי קורסונסקי מראשון לציון , ממשיך להכחיש כי רצח את המאבטח יניב אנגלר בבאר-יעקב לפני יותר משנה. לפי הגרסה החדשה של החשוד ברצח, רק לפני חצי שנה הוא רכש את האקדח, שאיתו נתפס בשבוע שעבר כששדד את סניף בנק מזרחי בנס-ציונה. אבל חוקרי מפלג התשאול, בפיקודו של סנ"צ עופר מועלם, לא קונים את הגרסה וחושדים כי גם אם האקדח שנתפס בשוד האחרון לא שימש אותו בשוד הקטלני - הוא זה שהיה שם ולחץ על ההדק, אולי עם אקדח אחר.

קורסונסקי לא משתף פעולה עם החוקרים. מלבד השחזור שעשה שעה אחרי שנעצר בסניף בנק בבת-ים הוא מרבה לשתוק בחקירה. רק כאשר הטיחו בו החוקרים "אתה רצחת את המאבטח", הוא השיב להם "זה לא אני, תבדקו את הנשק. אני קניתי את האקדח הזה רק לפני חצי שנה". החשוד הסכים להראות לחוקרי הימ"ר היכן החביא את הנשק במשך כמה חודשים עד אשר אזר אומץ באמצע חודש נובמבר ואז שדד סניף בנק בבת-ים ואת הסניף בנס-ציונה, שם נעצר. הוא טען כי בכל אותה תקופה החביא את הנשק ב"זולה" סמוך לביתו בראשון-לציון.

בימ"ר מרכז, בפיקודו של נצ"מ יגאל בן-שלום, לא פוסחים על שום שיטה מספר החקירות המשטרתי כדי לשבור את קורסונסקי, אבל עד כה בלי הרבה הצלחה. חוקרי הימ"ר השאירו אותו "קרוב" אליהם ולא העבירו אותו לידי השב"ס. הם שיכנו אותו בתא המעצר היחיד בתחנת רחובות, שבאורח פלא היו בו עוד כמה עצורים-מדובבים. אבל גם הם לא הצליחו עד כה לספק את הסחורה.

במשטרה מקווים שמספר בדיקות מעבדה, שאליהן הם שלחו ממצאים פורנזים, יאמתו את החשד כי קורסונסקי היה בזירות פשע נוספות.

במקביל, אחרי שהתברר כי קורסונסקי הוא לא "טלית שכולה תכלת", וכי היה קשור לגורמים בעולם התחתון - זומנו כמה מהם לחקירה בימ"ר, כדי לבדוק אם הם ידעו על מעלליו של מי שמכונה האופנובנק 2 או אם הוא פעל בשליחותם.

בא כוחו של קורסונסקי, עו"ד שחר חצרוני, אמר בתגובה: "אני לא יודע מאיפה הביאו את המידע הזה. אני יודע שהלקוח שלי הודה על האירוע בנס ציונה ושִחזר אירוע של שוד מבת-ים".

קרדיט: אלי סניור YNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה