30 קילוגרם זהב נשדודו מתושב ראשון לציון



על פי החשד, שני השודדים פרצו לחנות של תושב ראשון לציון במהלך הלילה והמתינו לבוא המוכר. כשהגיע, הם כפתו אותו, דרשו ממנו באיומי אקדח את הקוד לכספת - ונמלטו עם 30 קילוגרם זהב....

שוד חנויות תכשיטים הוא כמעט דבר שבשגרה, אולם השוד שבוצע אתמול (ראשון) ברחוב אלנבי בתל אביב היה יוצא דופן. על פי החשד, שני רעולי פנים פרצו לחנות כבר במהלך הלילה והמתינו לבואו של בעל הסניף. כשהגיע, הם כפתו אותו ודרשו ממנו באיומי אקדח את הקוד לכספת, ממנה שדדו 30 קילוגרם זהב – כמות ששוויה כ-7 מיליון שקלים. משטרת תל אביב פתחה בחקירה וטרם נעצרו חשודים.

בשעות הבוקר התקבלה קריאה על שוד במוקד 100 של המשטרה מבעל סניף של רשת התכשיטים "קאשי", תושב ראשון לציון בן 63. האיש סיפר לשוטרי תחנת לב תל אביב, בפיקודו של סגן ניצב דני לוי, שהגיעו למקום, כי השודדים רעולי הפנים המתינו לו כשפתח את החנות בסביבות השעה 9:00 בבוקר. בכך פעל לטובתם של השודדים אלמנט ההפתעה, שכן בעל החנות לא הספיק ללחוץ על לחצן המצוקה.

השניים כפתו את ידיו ורגליו תוך איומי אקדח. לאחר מכן, ביקשו ממנו את הקוד לכספת, אשר הכילה כמות גדולה של זהב. הוא אמר להם את הספרות, והם פתחו את הכספת בקלות. על פי עדותו, השניים נטלו 30 קילוגרם זהב מתוך הכספת, ונמלטו מהמקום. מיד לאחר מכן הזעיק בעל החנות את המשטרה.

לחוקרים שהגיעו למקום הסתבר כי שני החשודים שברו במהלך הלילה את אחד מקירות החנות באמצעות פטיש, וכך נכנסו למקום. בין היתר יבדקו החוקרים מדוע האזעקה במקום לא פעלה. אנשי המעבדה לזיהוי פלילי אספו ממצאים אשר יכולים להוביל לזיהוי החשודים, אך עד כה זהותם אינה ידועה.

קרדיט:מור שמעוני, מערכת וואלה! חדשות

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה