מאות מבקרים ופקקי תנועה מתחת לבניין הפגוע



מאות תושבים וסקרנים עלו לרגל לאנדרטה המאולתרת החדשה, התפעלו מהמראה המחריד, הוציאו טלפונים ניידים ותעדו את המראות והאווירה מסביב. שכן:"ביום יום זוהי שכונה מאוד שקטה ותראה מה שקורה פה בימים האחרונים , אם הייתי יודע הייתי מתכונן מראש, מבקש מהעירייה רשות לבאסטה ומוכר מזכרות".

התמונה שתיחרט בזיכרון-הישראלי-הקולקטיבי בתום המבצע היא התמונה של הבנין רב-הקומות בראשון לציון, שספג פגיעה ישירה של טיל.
 

היום (שבת), מאות תושבים וסקרנים עלו לרגל לאנדרטה המאולתרת החדשה, התפעלו מהמראה המחריד, הוציאו טלפונים ניידים ותעדו את המראות והאווירה מסביב.
 
שאר המבקרים פתחו בדיונים על המדרכה ממול, עשרות רכבים חסמו את הכביש בנסיעה איטית וגרמו לפקק תנועה ברחוב הצר והשכנים מביטים על הנעשה מלמעלה ומתנחמים בדבר אחד, זה יכול היה בקלות אצלם בבניין.

אייל, תושב חולון שביקר אחר הצהרים: "רק שרואים את זה פנים מול פנים מבינים את גודל האסון, בטלוויזיה זה נראה פחות חמור, מדהים איך הבניין הזה נשאר עומד".

רבקה, תושבת נאות שקמה:" ירו על אשקלון, אשדוד ובאר שבע עשרות רקטות ואצלנו רק אחת נפלה ותראה לאן כולם באים, זה מדהים כי מכל המלחמה הזאת רק את הבניין הזה יזכרו".

קובי, גר 2 בניינים על יד:" ביום יום זוהי שכונה מאוד שקטה ותראה מה שקורה פה בימים האחרונים , אם הייתי יודע הייתי מתכונן מראש, מבקש מהעירייה רשות לבאסטה ומוכר מזכרות".

כזכור, הבניין ספג פגיעה ישירה של רקטה שירו אנשי חמאס מרצועת עזה. שני בני אדם נפצעו באורח קל מרסיסים ועוד ארבעה לקו בחרדה. הרקטה פגעה בקומה העליונה של הבניין, גרמה לקריסה חלקית שלה ופגעה בעוד שתי קומות. גם בבניין השכן ניזוקו כל הדירות, ובבניינים סמוכים הורגש ההדף וגרם להרס קל יותר.

צילום סטילס+וידאו : אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה