מס רכוש: ב-88% ממקרי הפגיעה הוגשו תביעות והן בטיפול



יותר מ-50 צוותים של מס רכוש (עובדים ושמאים) פזורים באזורים שנפגעו ופועלים מאז החל המבצע בכוחות מתוגברים לטיפול בנזקים שאירעו מפגיעות הרקטות ולמתן מענה ראשוני לאזרחים

לאחר ההכרזה על הפסקת האש והשקט ביישובי הדרום הנחה היום מנהל רשות המסים, דורון ארבלי, את אנשי מס רכוש לפעול באינטנסיביות על מנת לזרז את השלמת הטיפול באזרחים שרכושם נפגע ולצורך השבת המצב לקדמותו.

יותר מ-50 צוותי מס רכוש (עובדים ושמאים) פזורים באזורים שנפגעו ופועלים מאז החל המבצע בכוחות מתוגברים לטיפול בנזקים שאירעו מפגיעות הרקטות ולמתן מענה ראשוני לאזרחים.

 

על פי הערכה, נכון לאתמול בשעות אחר הצהריים, מאז החל מבצע "עמוד ענן" ישנם כ-1,790 מקרים של פגיעה ברכוש, בכלל זה מבנים, כלי רכב וחקלאות. ב-88% מהמקרים כבר הוגשו תביעות והן מטופלות. עוד נציין כי כ-30 משפחות מראשון לציון, באר שבע ואשדוד, שביתם נפגע מפגיעה ישירה, פונו לבתי מלון, על חשבון קרן הפיצויים.

דיון משותף לאוצר להסתדרות וללשכת התיאום בנושא הפיצויים לתושבי הדרום

בהמשך לישיבה שהתקיימה אתמול בלשכת מנהל רשות המסים בירושלים, בהשתתפות נציגי משרד האוצר, ההסתדרות ולשכת התיאום של המגזר העסקי בעניין פיצויים לתושבי ועסקי הדרום ולאור הנחיית שר האוצר לגבי מהות ואופי הפיצוי העקיף שישולם, יקיימו בראשית השבוע הקרוב נציגי האוצר ורשות המסים דיון עם נציגי ההסתדרות ולשכת התיאום בעניין המתווה לתשלום הפיצויים.

בכל מקרה, ישולם במלואו שכרם של הורים שנעדרו מהעבודה בשל העובדה שילדיהם עד גיל 14 לומדים בבתי ספר שנסגרו בהוראת פיקוד העורף. וכן שכרם של כלל העובדים שגרים ומועסקים בישובים המוגדרים כישובי ספר והנמצאים בטווח של עד 7 ק"מ מרצועת עזה.

קרדיט megafon-news.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה