פגיעה ישירה:"אח שלי אמר לי בוא נצא לראות את היירוט"



כפיר רוזן (26) שנפצע קל מפגיעת הטיל בבנין בראשל"צ מספר על ההחלטה השגויה של אחיו ושלו שכמעט עלתה להם בחיים.

"אנחנו גרים בקומה שנייה, הייתה אזעקה, אח שלי אמר לי בוא נלך למרפסת לראות את היירוט. האזעקה הסתיימה ולא ראינו יירוט, פתאום שמענו בום אדיר, כל הבית רעד, נזק אדיר, המזגן נפל, בלוקים עפו לכל עבר, אחד מהם פגע לי בכתף ובגב התחתון ועוד רסיס חתך את הגרון", סיפר רוזן.

שני האחים רצו למטה ופונו לבית חולים, "התקשרתי למוקד 100 ראינו את כל ההמולה, אחת השכנות התגלגלה במדרגות ושברה את הרגל, השכנים למעלה נצלו בנס כי הם נכנסו לממ"ד. ההורים שלי היו בעבודה התקשרתי אליהם, כולם היו בהלם, אמא שלי ראתה את הבית וכמעט התעלפה".

לתושבי הבניין אין כרגע היכן לגור והם ככל הנראה יפונו לבית מלון, "כרגע אני נמצא אצל הסבא שלי, אין לנו בית, אנחנו בקשר עם גורמי הרווחה, סידרו לנו כנראה מקום בבית מלון מרקיורי בבת ים. התושבים פה בשכונה כולם בהלם, ייקח עוד כמה חודשים עד שהבניין ישוקם, היה חשש שהוא יקרוס. גם ברדיוס מסביב, בתים וכבישים נפגעו, האווירה מאוד קשה".

כפיר רוזן יברך השבת את ברכת הגומל ובנתיים יש לו מסר לכל תושבי המרכז והדרום, "תשמעו לפיקוד העורף כי כל ההוראות נכתבו בדם. אסור לא להישמע זה לא שווה את הסיכון, אני הייתי יכול לאבד את החיים שלי אם הטיל היה פוגע קצת קרוב יותר. אני מבין שעשיתי טעות, אני מודה לה' שהציל אותי".

צילום: רוני ששון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה