צור:"אזעקת האמת הייתה הזדמנות לבחון את התפקוד של התלמידים והמורים בזמן אמת



היו תלמידים שהפגינו חרדה וצוות המורים ידע לקרוא להורים שיאספו אותם, והיו גם מקרים של הורים שבאו לאסוף את ילדיהם במהלך היום, וגם את זה אנחנו מבינים. אנחנו כמובן מפיקים לקחים מהיום הזה ומשלימים פערים היכן שהתגלו כאלה, אך בסך הכל אני גאה במערכת על ההתנהלות שלה היום, הן במנהלים, הן במורים והן בתלמידים

דב צור, ראש עיריית ראשון לציון:"אני רואה הרבה שאלות לעניין המיגון בגנים ובבתי הספר. מוסדות החינוך פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף והן להגיע במהרה למרחב הכי מוגן שיש. בחלקם הארי של מוסדות החינוך בעיר יש מקלטים ומרחבים מוגנים, ובאלה שאין מקלט, צוותי ההוראה מפנים את התלמידים לחדרי מדרגות או אזורים עם קירות פנימיים. בתי הספר תורגלו לא מעט בתקופה האחרונה,..."
 

"וגם בימים האחרונים. כמובן שאזעקת האמת הייתה הזדמנות עבורנו לבחון את התפקוד של התלמידים והמורים בזמן אמת, ולשמחתנו, מהדיווחים שהתקבלו, התפקוד היה טוב ועל פי ההוראות. היו תלמידים שהפגינו חרדה וצוות המורים ידע לקרוא להורים שיאספו אותם, והיו גם מקרים של הורים שבאו לאסוף את ילדיהם במהלך היום, וגם את זה אנחנו מבינים. אנחנו כמובן מפיקים לקחים מהיום הזה ומשלימים פערים היכן שהתגלו כאלה, אך בסך הכל אני גאה במערכת על ההתנהלות שלה היום, הן במנהלים, הן במורים והן בתלמידים. נכון לשעה זו יתקיימו מחר לימודים. כמובן שנמשיך ונעדכן. אני גם רוצה להפנות לאתר העירייה שם יש איגרת להורים מטעם השירות הפסיכולוגי, שיכולה לסייע לכם. שיהיה המשך יום שקט ורגוע".   

 עוד הוסיף צור:"בעניין אחר, כל ההערות על אזעקות שלא נשמעו הועברו לפיקוד העורף לטיפול".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה