ניסה לרצוח את חברתו במתחם G בראשון לציון



"אני רוצה שתמותי", צעק יבגני דובגילנוק לבת זוגו בהתקף של קנאה. הוא חבט ובעט בה גם כאשר איבדה את הכרתה, לאחר שסיפרה לו כי אינה בהריון. היא אושפזה במצב בינוני-קשה, כאשר היא סובלת מקרע בכבד, שברים וחבלות מרובות. דובגילנוק מואשם בניסיון רצח

יבגני דובגילנוק, בן 31 , מואשם היום (ראשון) כי ניסה לרצוח את חברתו לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, דובגילנוק כלא את חברתו בחדר, חבט בה, שבר על ראשה שני בקבוקי בירה וצעק "אני רוצה שתמותי".
 
האירוע המחריד התרחש במתחם G בראשון לציון, שם עבד הנאשם כמאבטח. בת זוגו של דובגילנוק סיפרה לו קודם לכן כי היא בהריון, אולם בבדיקות ביתיות שערכה במהלך המשמרת שלו התברר כי לא כך הדבר. היא סיפרה לו על כך בשמחה, אולם הוא הגיב בזעם.

דובגילנוק נקלע להתקף קנאה על כך שחברתו הייתה בקשר עם בעלה בנפרד. הוא חבט בה והמשיך לבעוט בה גם כשנפלה על הרצפה, על פי כתב האישום. לאחר מכן ניפץ על ראשה שני בקבוקי בירה, בזה אחר זה. כתוצאה מכך, איבדה החברה את הכרתה.
 
בעודה מעולפת, חתך אותה דובגילנוק בלחייה השמאלית. לאחר מכן העיר אותה מעלפונה, הציב אותה מול מראה, הראה לה את החתכים ואמר לה כי הוא עשה את זה "כדי שאף אחד לא יסתכל עליה".
 
דובגילנוק נעל את חברתו בחדר והחל לשתות לשוכרה. תוך כדי הוסיף לחבוט בה כשהיא שרועה על רצפה ומאבדת את הכרתה לסירוגין. בהמשך הערב, ביקש הנאשם מאביו שיקנה לו כרטיס טיסה לרוסיה, "כי הרגתי את חברתי", אמר לו.
 
כאשר אחד העובדים נכנס לחדר ואמר לדובגילנוק שצריך לפנות את האישה המעולפת לבית החולים, הנאשם סירב, מפני שפחד שתתלונן. העובד התעקש והשניים פינו את החברה לבית החולים וולפסון במונית.
 
בבדיקות שנערכו התברר כי המתלוננת סבלה מקרע בכבד, שברים באף, בצלעות וביד שמאל, פצעי דקירה וחבלות רבות. היא אושפזה במצב בינוני עד קשה בבית החולים, שם היא נמצאת גם כעת. דובגילנוק מואשם בניסיון רצח וכליאת שווא והפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.

קרדיט: חדשות NANA10
לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה