נתן לאשתו "גלולת הרגעה" וגרם לה להפיל



תושב ראשון לציון לא אהב את זה שאשתו בהיריון. הוא נתן לה גלולה בטענה שמדובר בתרופת הרגעה - וגרם לה להפיל את העובר. במשטרה, חשפה האישה כי הבעל גם מכה אותה

מספר דקות לאחר שהיכה אותה, הגיש תושב ראשון לציון לאשתו ההרה גלולה וסיפר לה כי מדובר בתרופה להרגעה. האישה החבולה נטלה את הכדור בלי שאלות. מאוחר יותר התבררה הטרגדיה: הכדור שנתן לה בעלה גרם לאישה להפלה. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד הבעל בן ה־41, לו מיוחסות עבירות של תקיפה חבלנית ואיומים.
 
בני הזוג חיו שלוש שנים ביחד, ועל פי טענותיה של האישה בשלב מסוים החל הגבר להכותה בצורה אכזרית במיוחד, תוך שהוא גורם לה לפגיעות גופניות קשות. כל אלה לא שיכנעו אותה לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש נגדו תלונה.

לפני כחודש השתנו פני הדברים, לאחר שהאישה נחבלה קשות מהמכות שספגה. על פי כתב האישום, הבעל נטל אופניים והטיח אותם בגופה. כתוצאה מהמכה הקשה איבדה האישה את הכרתה, אך כאשר התעוררה שכחה מדוע היא מוטלת על הרצפה. כששאלה למה היא מלאת חבורות ושוכבת על הרצפה, ענה לה בעלה כי נפלה. רק לאחר מספר שעות, כאשר שב אליה הזיכרון, החליטה המתלוננת לגשת לתחנת המשטרה ולשים קץ להתעללות הקשה אותה חוותה משך שנים.

מקרה מזעזע לא פחות שעולה מכתב האישום חושף את הדרך בה הגבר נקט כדי למנוע מבת זוגו ללדת את בנם המשותף. בשבוע השביעי להריונה סיפרה האישה לבעלה כי היא הרה, אולם במקום לשמוח הורה לה הנאשם להיפטר מהילד. האישה סירבה וציינה בפניו כי היא מתכוונת לשמור את התינוק גם בלעדיו, אולם הבעל התנגד והחל לתקוף אותה.

לאחר שעה קלה, נטען, הביא הגבר לאישה כדור, וטען כי מדובר בגלולת הרגעה, אותה היא צריכה ליטול מאחר שהיא נסערת. זמן קצר לאחר מכן חשה האישה בהתכווצויות וכאבים בבטנה. היא הגיעה לבית חולים 'מאיר' בכפר סבא, שם נאלץ הצוות הרפואי להפיל את העובר ולבצע ריקון רחם.

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד הגבר וכעת הוא ממתין במעצר עד לדיון הבא.

קרדיט: אבי איצקוביץ MYNET

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה