ילדה בת 3 נשכחה נעולה בגן ילדים



הסיוט שכל הורה חושש ממנו: אב הגיע לגן עירוני כדי לאסוף את בתו וגילה כי שער הגן נעול. רק אחרי למעלה משעה, שבמהלכה בתו נותרה לבדה, האב קפץ מעל הגדר וחילץ אותה בעצמו. העירייה: "מקרה חמור, יינקטו צעדים נגד הסייעת"

זה יכול היה להסתיים באסון, אך למרבה המזל נגמר בנס: תושב ראשון לציון הגיע לפנות ערב (יום ה') לאסוף את בתו בת ה-3 מגן הילדים העירוני שבו היא לומדת, אך נחרד לגלות ששער הגן נעול. אחרי חיפושים באזור הגן, מצא האב את בתו כשהיא בוכה בפנים ואחרי למעלה משעה שהיא הייתה לבדה, חילץ אותה בעצמו כשהיא בריאה ושלמה. בהמשך התברר שככל הנראה הסייעת בגן לא הבחינה בפעוטה, נעלה את השער ויצאה לדרכה.
 
אבי הפעוטה סיפר ל-ynet כי "הילדה שלי אמורה להיות בגן עד לשעה 17:00. הגעתי לשם ב-16:35 כדי לקחת אותה ואז ראיתי את התיק שלה בחצר הגן. על התיק יש תמונה גדולה שלה. ראיתי שהשער סגור ומיד הבנתי שמשהו כאן מוזר וזה נראה לי לא בסדר. התקשרתי לטלפון של הגן ולא הייתה תשובה וגם לחצי על האינטרקום ולא הייתה תשובה".
 
האב ההמום התחיל לחפש את בתו ובמקביל שיתף את אשתו בטלפון במתרחש. הוא ניגש לגן סמוך ושאל אם הפעוטה הושארה שם, אך נענה בשלילה. בהמשך הוא חלף על פני חלונות הגן הסגורים והתחיל לדפוק על החלונות. לדבריו, "התחלתי ממש להסתכל דרך החלונות, צעקתי את השם של הילדה. מצאתי חלון שהצלחתי להזיז ודרכו קראתי בשמה ואז שמעתי אותה בוכה. התחלתי לדבר איתה ונתתי לה יד דרך החלון".
 
"רק אחרי שקראתי בשמה היא בכתה"

מיד לאחר מכן התקשר האב לגננת שהגיעה לגן מביתה כעבור 45 דקות. בידי הגננת היה רק מפתח למבנה של הגן ולא לשער החיצוני ולכן האב נאלץ לקפוץ מעל הגדר והוציא

את בתו כשהיא בריאה ושלמה. לדבריו, "הגננת סיפרה לי שהסייעת נשארה אחרונה".
 
דקות ארוכות אחרי האירוע האב נשמע נסער מאוד. "את יוצאת מהגן, יש תיק בולט עם תמונה של ילדה בגן, לפחות תבדקי. ההרגשה הזאת שהילדה שלך סגורה לבד בגן עם חלונות סגורים, בלי אוויר, בלחץ, זה נורא קשה. רק אחרי שקראתי לה בשמה היא התחילה לבכות".
 
מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה כי "עקב חומרת המקרה מתקיים ברגעים אלו ממש תחקיר בנוכחות מפקחת משרד החינוך, ראש מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון וצוות הגן. נכון לעכשיו, הופסקה לאלתר עבודתה של הסייעת בגן. מכל מקום, ביום ראשון בבוקר יתקיים שימוע לסייעת, יוסקו המסקנות ויינקטו צעדים חמורים. כמו כן, מינהל החינוך ירענן את הנחיותיו הברורות בנושא לכל הגנים בעיר".

קרדיט: גלעד מורג YNET

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה