נערים הוכו לאחר בילוי ב"יס פלנט" ראשון לציון



שלושה חברים שחזרו מבילוי הותקפו, לטענתם, על ידי חבורת צעירים בני גילם. "פתאום הם התנפלו עלינו, קפצו עליי ועל חברים שלי והתחילו להכות אותנו", סיפר אחד מהם

שלושה נערים ממרכז הארץ הגישו בשבוע שעבר תלונה במשטרה, בטענה שהותקפו ללא סיבה על ידי בני נוער, לאחר שחזרו מבילוי בסוף השבוע.

"יצאנו מסרט ביס פלנט בראשון לציון ולקחנו מונית הביתה", סיפר אחד הנערים ל-ynet. "כשירדנו ממנה הלכנו על המדרכה וראינו חמישה או שישה נערים בני 16-17 שמתחילים לעקוב אחרינו. בהתחלה לא ייחסנו לכך חשיבות, אבל הם המשיכו ללכת אחרינו ואז כבר נלחצנו.

"הבחור שהוביל את החבורה ביקש סיגריה", המשיך הנער. "לא היה לנו, אמרנו שאין, ואז המשכנו ללכת. פתאום הם התנפלו עלינו, קפצו עליי ועל חברים שלי והתחילו להכות אותנו. אני התחלתי לברוח בריצה, אבל חברי קיבל בוקס ישירות לאף, והחבר השני שלי קיבל בוקס חזק לעין. רצתי משם במהרה וחבר שלי שהצליח לברוח התקשר למשטרה".

על פי הנער, התקיפה אירעה ללא סיבה. "לא דיברנו איתם ולא התגרינו. גם לא לקחו מאיתנו כלום. זה היה מפחיד וטראומתי, הלכנו ברחוב, הרגשנו בטוחים ופתאום קפצו עלינו. זה היה פשוט בלי סיבה, אולי היו שיכורים, אולי רצו ללכת מכות".
 
אביו הנסער של הנער הוסיף כי "זה כואב שזה מגיע לאזור שלנו, שנחשב לבטוח. אנחנו רק רוצים לגדל את הילדים

בבטחה. חבל שדבר כזה קורה קורה". האם, מצדה, העידה כי "זה פשוט מפחיד, אתה לא חושב שזה יקרה לבן שלך. אני מרגישה שמשהו השתנה בחברה שלנו".

למקום הגיעה גם ניידת של מד"א, שפגשה שני נפגעים באורח קל שסירבו להתפנות לקבת טיפול - האחד סובל מחבלה באזור הפנים והשני עם חבלה באזור העין. במשטרת מרחב איילון אישרו את דבר הגשת התלונה ובודקים את פרטי האירוע. עד כה, לא נעצר איש.

קרדיט: גלעד מורג YNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה