הוארך מעצר החשוד בדריסתן של האצנית מראשון לציון



ביהמ''ש ברחובות האריך את מעצרו של יניב פיירובוסקין החשוד כי פגע ברצות וברח. אחת הפצועות: "מקווה שיקבל עונש הכי כבד שרק אפשר"

ביהמ"ש ברחובות האריך בארבעה ימים את מעצרו של יניב פיירובוסקין, בן ה-24, החשוד כי נהג בטרקטורון ודרס בסוף השבוע האחרון את שתי האצניות טיגיסט ביטאו וראדט בלטה בשדות קיבוץ גבעת ברנר.


מיד לאחר התאונה החל צוות החקירה לחפש את החשוד במעשה. הצוות הגיע למושב בית אלעזרי, הסמוך למקום האירוע, ואיתר שם סרט צילום של מצלמות אבטחה שבו מתועד הטרקטורון, מדגם ימאהה ספורט, ונהגו זמן קצר לאחר האירוע.

בעקבות כך, פעלו במשטרת מרחב השפלה וביצעו חיתוכים של כל בעלי הטרקטורונים מהסוג והדגם הרלוונטי ואיתרו שניים, שאחד מהם הוא פיירובוסקין, תושב בית חנן הסמוך לראשל"צ.

במהלך החקירה, קשר עצמו החשוד לאירוע אך טען כי לא הוא זה שדרס את הרצות. חוקר המשטרה, רס"מ אורן שושן, הגיש לשופט ירון לוי את חומר החקירה שנאסף עד כה, וכן דוח נוסף שנותר חסוי. בין היתר הוצגו לשופט התמונות ממצלמות האבטחה של מושב בית אלעזרי וכן תמונות של הטרקטורון של החשוד.

קיים חשש כי החשוד ישבש את החקירה

סניגורו של החשוד, עו"ד טל שוחט, אמר במהלך הדיון כי החשוד רכב באותו היום על הטרקטורון ולא נפגש עם האצניות, לא היה בקרבתן, לא דיבר איתן, נהפוך הוא - נפגש עם אנשים אחרים ומסר שמות שלהם".

והוסיף: "ראיתי את התמונות של הפצועות בבית החולים, הן נפגעו על ידי כלי רכב שנסע במהירות ופגע בהן. הטרקטורון מצופה חתיכות פלסטיק שכנראה נשברו בעת המפגש. איזו ראיה הציגה המשטרה לבית המשפט של חתיכות הפלסטיק של הטרקטורון?".

השופט
 
ירון לוי קבע כי יש בחומר הראיות חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו. "חיזוק החשד הסביר נמצא בגרסת החשוד עצמו הקושר עצמו למקום, ההתרחשות בזמן האירועים הרלוונטיים" פסק.

פיירובוסקין לא שוחרר ממעצר לאור החשד הסביר והעובדה שבעצם הימלטותו ממקום האירוע ומאינדיקציות נוספות בתיק החקירה, קיים חשש כי ישבש את החקירה.

בנוסף, המשטרה מתכוונת לערוך בשעות הקרובות מסדר זיהוי בו ינסו חברי קבוצת הריצה לזהות את החשוד.


רדיט: מקווה שיקבל עונש הכי כבד שרק אפשר

במקביל להתרחשויות האחרונות, רדיט שפצועה באורח קל עד בינוני מפגיעת הטרקטורון, שוחררה לביתה ביום שבת בערב אך מרותקת למיטתה בעקבות הכאבים העזים.

רדיט הביעה את שביעות רצונה מפעולות המשטרה ואמרה: "אם זה הנהג אז זו הקלה גדולה לדעת שמי שעשה לנו את הסיוט הזה לא מסתובב חופשי, כי אולי הוא היה ממשיך לדרוס עוד אנשים". והוסיפה כי אם אכן מדובר בדורס "אני מקווה שיהיה משפט כמו שצריך ושהוא יקבל את העונש הכי כבד שרק אפשר".

קרדיט: אבי אשכנזי NRG.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה