ספורטאית בת 19 נדרסה ע"י טרקטורון במהלך אימון ריצה



במהלך היום חל שיפור במצבן של הפצועות מתאונת הפגע וברח בגבעת ברנר. רדאיט בלטה בת ה-19 שוחררה לביתה בראשון לציון וטיגסט ביטאו, בת ה-15 מוגדרת כעת פצועה במצב בינוני לאחר שאושפזה יום קודם לכן במצב קשה.

"אני לא אמרתי לו כלום, אבל הוא נסע ופגע לי ברגל. הוא כמעט הרס לנו את החיים. אני רוצה שהמשטרה תתפוס אותו, ושיענישו אותו". כך תיארה ראדט בלטה, רצה בת 19מראשון לציון, את תאונת הפגע וברח שבה נפצעו אמש היא וחברתה בת ה-15. נהג טרקטורון פגע בהן בעת שהתאמנו עם רצים נוספים ליד גבעת ברנר, והחיפושים אחריו נמשכים. במרחב שפלה של המשטרה בודקים אם הדורס פגע בצעירות בכוונה תחילה, וקוראים לו להסגיר את עצמו.

שתי הצעירות עדיין מאושפזות בבית החולים קפלן שברחובות. אחת הנערות, תושבת נס ציונה, נפגעה באורח בינוני עד קשה. חברתה, תושבת ראשון לציון, במצב קל עד בינוני, והיא אמורה להשתחרר היום מבית החולים. "רצנו חמישה קילומטרים ואחרי זה היינו בריצה של עוד 12 קילומטרים", סיפרה ראדט בלטה ל-ynet. "אחרי שישה קילומטרים בערך רכב מולנו אדם על טרקטורון, וכשעבר אותנו הוא הסתובב ופגע בנו מאחור".

רב פקד יהודה יונתן, קצין התנועה של המרחב, קרא לנהג הפוגע "להסגיר את עצמו כמה שיותר מהר. התאונה קרתה והנזק נגרם, הדבר הנכון לעשות זה שיסגיר את עצמו".

"לא ראו אותו בגלל האבק"

השתיים חברות בקבוצת ריצה שחבריה מתאמנים וחלקם שואפים להגיע לאולימפיאדה. למרבה המזל, לקבוצה, שמנתה 15 חברים, התלווה ד"ר רפי וישניצר ממחלקת הריאות בבית החולים קפלן.

וישניצר תיאר את השתלשלות העניינים: "אתמול כשרצנו נסע רוכב טרקטורון במהירות גבוהה, והרים ענני אבק על הרצים. הגברים שהובילו את החבורה סימנו לו עם היד להאט, אך הוא ניסה להפחיד אותם, ואף לפגוע באחד מהם ברגלו המושטת. כשלא הצליח לפגוע בהם הוא הסתובב, חזר לכיווננו מאחור, ואנחנו המאמנים אספנו את הקבוצה וקפצנו לצדי הדרך. אולם, בשל ענני האבק והעובדה שהיו עם הגב אליו, שתי הרצות לא ראו אותו מגיע ונפגעו".

זירת התאונה

"אני לא הצלחתי לראות או לזהות אותו. רצים סיפרו לנו שהוא רכב עם קסדה, ולכן יהיה קשה יותר לזהות אותו", הוסיף הרופא.

בן דודה של הפצועה בת ה-15 סיפר שהיא "כמעט ולא מדברת, רק מהנהנת לחיוב או לשלילה. היא נותחה אתמול בלילה, והיא פגועה בעיקר בברכה. ממה שהצלחנו להבין, היא לא זוכרת את האירוע, אבל מאמנה סיפר כי רוכב טרקטורון העיף אותן באוויר, ושהיא איבדה את ההכרה".

"מזל שרופא התאמן איתם, והחזיר לה את הנשימה עד להגעת מד"א. אני רוצה שהנהג יסגיר את עצמו, אבל אני לא חושב שהוא יעשה את זה, כי בן אדם שפוגע בכוונה לא יתחרט על מעשיו. אבל אני מאמין שמשטרת ישראל תעשה כל שביכולתה כדי להעמיד אותו לדין", הוסיף קרוב משפחתה של הנדרסת. 

קרדיט: נרי ברנר YNET 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה