חזרה לבעלה כדי לשכב עם אחיו



תושב ראשון לציון לא הבין מדוע החליטה גרושתו, שביקשה לנסות שוב חיי נישואין משותפים, לפרק את החבילה פעם נוספת. לא תאמינו מה הוא גילה במעקב שניהל אחריה....

תושב ראשון לציון לא הבין מדוע החליטה גרושתו, שביקשה לנסות שוב חיי נישואין משותפים, לפרק את החבילה פעם נוספת. לא תאמינו מה הוא גילה במעקב שניהל אחריה......

כמה חודשים לאחר שתושבת ראשון לציון חזרה אל הגרוש שלה, היא החליטה לעזוב אותו שוב. האיש ההמום, שבסך הכל ביקש לשמור על שלום בית, החליט לעקוב אחריה ולגלות את הסיבה האמיתית לנטישה. להפתעתו, גילה כי אחיו פוקד בכל לילה את בית האישה, וכעת הוא מבקש מחוקר פרטי ששכר למצוא לו הוכחות לקיום יחסים בין השניים.

הזוג התחתן לפני שנים רבות ואף הביא ילדים לעולם. לפני כמה חודשים הם נפרדו לאחר שנישואיהם עלו על שרטון, אך באחרונה ביקשה האישה לנסות שוב.

הגבר, שבינתיים הספיק לחזור בתשובה, חתר ממילא לשלום בית, ונעתר לבקשת הגרושה לתת ליחסים הזדמנות נוספת, בתקווה שהפעם הם יצליחו.

אלא שהמציאות טפחה על פניו. איציק בן עטר, חוקר פרטי שנשכר לטיפול בתיק, מספר כי ביום בהיר אחד הודיעה האישה לגבר שהיא איננה חפצה עוד להמשיך בזוגיות, ולכן מבקשת לפרק את החבילה, שוב. לא הועילו כל תחנוני הגבר והוא התבקש לעזוב את הבית באופן מיידי.

הבעל, שהתקשה לקבל את המצב החדש, החליט לבדוק מה הנסיבות שהובילו לפרידה המחודשת. באחד הלילות הוא הגיע לבית וראה את מכוניתו של אחיו חונה מחוץ לו. הבעל הפגוע המשיך להגיע למקום בלילות הבאים והבחין שוב ושוב ברכבו של אחיו המגיע לרחוב וחונה במקום משך זמן רב, עד לשעות הקטנות של הלילה. בשלב זה נאלץ האיש להפנים כי מי שככל הנראה פוגע לו במערכת היחסים הוא לא אחר מאשר אחיו.

"לאישה היה סידור קבוע", מספר בן עטר. "בכל פעם היא הייתה לוקחת את הילדה לאביה שמתגורר בקרבת מקום ומתפנה לטובת האח. כעת מבקש הבעל מהחוקר לאסוף הוכחות לקיום יחסים בין האח לגרושתו.

קרדיט: אבי איצקוביץ'  mynet.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה