קטין פרץ לדירות באמצעות מפתחות שגנב אחיו



תלמיד בן 14 מראשון לציון חשוד כי גנב מפתחות מחבריו לספסל הלימודים והעביר אותם לאחיו הגדול, שפרץ לדירות התלמידים. בדירת האח נמצא רכוש רב החשוד כגנוב

לך תסמוך על חברים: תיכון דתי בראשון לציון עומד במרכזה של פרשה פלילית שחשפה תחנת המשטרה המקומית בשבוע שעבר. על פי החשד, תלמיד כיתה ח' נהג במהלך שנת הלימודים החולפת להוציא מפתחות מתיקי חבריו לספסל הלימודים, ולהעביר אותם לאחיו הגדול. לטענת החוקרים, האח היה משכפל את המפתחות ולאחר מכן פורץ לדירות התלמידים.

לקראת סיום שנת הלימודים שחלפה התקבלו במשטרה תלונות על מפתחות שנעלמו מתיקי תלמידים בתיכון, ובמקביל על גל פריצות לבתי אותם תלמידים.

במשטרת ראשון לציון החלו במעקב ובפעולות חקירה שונות, שלאחריהן הצליחו לשים את ידם על תלמיד בן 14, שלמד באותו מוסד חינוכי.
 
על פי החשד, אותו תלמיד גנב את המפתחות מתיקיהם של חבריו לכיתות המקבילות, והעביר אותם לאחיו בן ה־19, תושב העיר אף הוא. האח היה משכפל את המפתחות ובעזרתם פרץ לבתים. לאחר שקיבלו את המידע מהאח הקטן, החלו השוטרים בפעולות לאיתור אחיו הגדול, שהבין כי המשטרה מחפשת אחריו וניסה להסתתר מהשוטרים.
 
לאחר שבועיים של חיפושים, התקבל מידע על מיקומו של האח ודירת המסתור שלו, ותוך זמן קצר פשטו שוטרי התחנה על הדירה ועצרו אותו.
 
לדברי המשטרה, במהלך הפשיטה נתפס רכוש רב החשוד כגנוב, כולל טלפונים סלולריים, שעונים, כסף זר, תכשיטים ומחשב נייד. בנוסף נתפסו כלי פריצה רבים וכמו כן סמים מסוג קריסטל וחשיש.
 
שני האחים מוכרים למשטרה ממקרים פליליים אחרים, אך בניגוד לאח הקטן, שומר אחיו הגדול על זכות השתיקה ומסרב לשתף פעולה עם החוקרים. הוא הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון ומעצרו הוארך.

קרדיט: אבי איצקוביץ' MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה