זייף את חתימת אימו ומשך מחשבונה 750 אלף דולר



תושבת ראשון לציון נדהמה לגלות ש־750 אלף דולר נמשכו מחשבון הבנק שלה בשוויץ. חוקר ששכרה גילה כי בנה זייף את חתימתה ומשך את הכסף, כנקמה על סירובה להעביר לניהולו את החנות שבבעלותה

דפק חשבון לאימא: תושב ראשון לציון בשנות ה־40 לחייו החליט לנקום באימו, עימה הוא נמצא בסכסוך כבר תקופה ארוכה. על פי החשד הוא זייף את חתימתה וגנב מחשבון הבנק שלה סכום של 750 אלף דולרים, שאותם הפקידה בחשבון בנק בשוויץ. האם לא החליטה עדיין אם להתלונן נגד בנה, מחשש שזה יביא למעצרו.

במשך עשרות שנים חסכה תושבת העיר סכומי כסף גדולים, שאותם הרוויחה כבעלת חנות באזור. החנות שגשגה והצליחה, והאישה חסכה כסף רב וחלק גדול ממנו, יותר ממיליון דולר, הפקידה ב־UBS, אחד הבנקים הגדולים בשוויץ. מאחר ואותה אישה הייתה בקשר טוב עם ילדיה, היא לא הסתירה את דבר קיומו של חשבון הבנק וסיפרה להם על הכסף הרב שנמצא מעבר לים.

במרוצת השנים ביקש אחד מבניה לרשת את מקומה ולנהל את החנות, אך נתקל כל הזמן בהתנגדות של אמו שרצתה להמשיך ולפקח על העסק מקרוב ולא לתת אותו בשלב זה לאף אחד. לאחרונה החליט הבן להגביר את הלחץ וביקש את המקום, אך שוב ושוב נתקל בסירוב.

הדחייה השנייה הכעיסה את הבן, שהחליט לנתק את היחסים עימה והצהיר כי אין לו כל כוונה להמשיך להיות איתה בקשר. מעבר לכך, החליט הבן ללמד את אימו לקח. לדברי איציק בן עטר, חוקר פרטי שנשכר על ידי האם, הבן התקשר לבנק בשוויץ וסיפר כי אימו חולה ועל כן הוא פועל בשמה ומבקש למשוך 750 אלף דולר.

פקידת הבנק ביקשה ממנו לשלוח פקס עם כל הפרטים וביקשה גם שיצרף את חתימת האם שמאשרת את ההעברה. בתוך דקות ספורות שלח הבן את הפקס המדובר בצירוף חתימה מזויפת של אימו, והכסף עשה את דרכו אל חשבון הבנק של הבן.

לאחרונה הבחינה האם כי הסכום שהיה בחשבון הצטמק. היא נסעה יחד עם בן עטר לשוויץ כדי לחקור את הנושא ושם התברר כי הבן הוא זה שביקש לקבל את הכסף. "בבנק היו בהלם", מספר בן עטר. "הם לא האמינו איך הצליחו לעשות להם את זה. אנחנו שאלנו אותם איך יכול להיות שבכזו קלות נותנים למישהו כסף, בלי לברר, אבל לא היה להם מה לומר. הם בודקים את זה כעת".

בשלב זה האם לא יודעת איך לנהוג. לדבריה, היא חוששת שתלונה שלה במשטרה תביא למעצרו של הבן ולמאסר ממושך, דבר שאין לה רצון שיקרה, כי למרות הכל מדובר בבנה. האם נפגשה עם עורכי דין בכדי לברר מה ניתן לעשות.

קרדיט: אבי איצקוביץ' MYNET.CO.IL

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה