העירייה החרימה ארבעה כלבים מסוג אמסטף ופיטבול מבתי תושבים



העירייה החרימה ארבעה כלבים מסוג אמסטף ופיטבול, שהוחזקו בבתי תושבים ללא רישיון. על פי החשד הם שימשו לצורך הפחדה במהלך סכסוכים

כלב מי שמפחיד: שימוש בכלבים מסוכנים לצורך הפחדה וסגירת חשבונות בין חבורות נערים הפך לתופעה בקרב בני נוער.

לאחרונה התקבלו במשטרת ראשון לציון מספר תלונות של תושבים על בעלי כלבים מסוכנים, מסוג פיטבול ואמסטף, שמפחידים אזרחים. עם הצטברות התלונות יצאו פקחי השירות הווטרינרי בראשון לציון, בליווי פקחים מהחברה לביטחון, ופשטו על בתי אנשים שמחזיקים כלבים מסוכנים ללא היתר.

לדברי גורם בעירייה, באחד המקרים התרחשה מריבה בין שתי חבורות נערים שהחליטו לנסות ולהרתיע האחת את השנייה, ולמקום הובאו כלבים תוקפניים במיוחד שגרמו לפחד בקרב עוברים ושבים. במקרה אחר דווח על צעיר שברשותו אמסטף מאיים, שאיתו הוא משוטט ברחובות ומשסה אותו בחתולי רחוב. מקרים אלו נמצאים כעת בטיפול המשטרה וכנגד שני קטינים המעורבים במקרי ההפחדה מתקיימת חקירה.

מנהל השירות הווטרינרי בעיר, ד"ר יונתן אבן צור, אמר כי התנאים להחזקת כלבים אלה הם שגיל בעל הכלב עולה על 18 שנים, וגידור ונעילת החצר או הדירה שבה מוחזק הכלב, כדי למנוע ממנו לצאת. במידה ומדובר בחצר פרטית, יש לתלות שלטים בהם כתוב "זהירות כלב מסוכן" בכל הכניסות לחצר הבית. כמו כן, יש לחסום את הפה של הכלב בכל עת שיש בסביבתו אדם שגילו מתחת ל־16.

בסופו של המבצע הוחרמו ארבעה כלבים מסוג אמסטף ופיטבול, שהוחזקו ללא רישיון בבתי תושבים בעיר. יש לציין כי על פי החוק, מי שמחזיק כלבים אלו ללא היתר, עלול אף להיענש במאסר.

קרדיט: אבי איצקוביץ'  MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה