רצתה לחזור הביתה מחתונה, חברה היכה אותה



כשהשעה הייתה רבע לשתיים לפנות בוקר, ביקשה תושבת ראשון לציון מבן זוגה לחזור הביתה מהאירוע בו השניים השתתפו. בתגובה, הוא סטר לה והיכה כל מי שהתערב....

סטירה מאוחרת:במשטרה מורגלים כבר לשמוע על אלימות במשפחה, ולא פעם עצרו בני זוג שהיכו את נשותיהם בשל סיבות שונות ומשונות, אך הפעם גם השוטרים נדהמו מהסיבה לאלימות שננקטה.

תושב ראשון לציון מואשם שהיכה את כל מי שהעז להעיר לו על כך שסטר לבת זוגו. הסיבה להכאת האישה - היא ביקשה ממנו לעזוב אירוע בו נכחו, מוקדם יותר ממה שתכנן.

המקרה המדובר אירע לפני כשבועיים, כאשר יצא האיש יחד עם בת זוגו בשלוש השנים האחרונות לאירוע באולם שמחות בעיר. בשעה רבע לשתיים החליטה האישה שהיא רוצה לחזור לביתה, דבר שכנראה לא עלה בקנה אחד עם רצונו של האיש.

על פי כתב האישום, במהלך ויכוח בין השניים הוא היכה אותה, סטר לה והפיל אותה. שני מאבטחי האולם רצו למקום והעירו לו על מעשיו, אך האיש, שכבר היה בהתקף של אלימות, החל להכות גם אותם באגרופיו ופגע בפניהם. אדם נוסף שראה את המתרחש ואת האלימות כלפי האישה, ניגש למקום וניסה לגרום לאיש להפסיק, אך גם הוא זכה לאגרופים והבין שלא כדאי לו להתקרב.

זמן קצר לאחר מכן הגיעו למקום שוטרים וביקשו מהאיש להתלוות אליהם לתחנה, אך הוא איים עליהם, אמר שהוא עד מדינה ושהם לא יודעים עם מי הם מתעסקים, ובתוך כך גם המטיר עליהם קללות.

במהלך חקירתו, כשאחד החוקרים ביקש ממנו להפסיק לדבר בטלפון הנייד, איים עליו האיש שלא יתקרב אליו. בתחילת השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה ואיומים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה