תושבת ראשון לציון מעורבת בהברחת 3,040 סמארטפונים בשווי של כ- 2 מיליון דולר



החשודים בפרשה גולן דנה מראשון לציון, בעל חברת פלייבוקס העוסקת בשרותי מעבדה לציוד מחשב ולטלפונים ניידים.טלפונים סלולאריים (סמארטפונים) מסוג IPHONE4S, GALAXY3Sועוד...

בפעילות משולבת של יחידות המכס וחקירות ברשות המסים נחשף בנתב"ג ניסיון הברחה של 3,040 טלפון סלולאריים (סמארטפונים) מסוג I PHONE4S, GALAXY3Sועוד, בשווי כולל של כ- 2 מיליון דולר כשהיבוא נעשה תוך הצגת מצג כוזב כי מדובר במכשירים אחרים. המכשירים המוברחים נתפסו והחשודים הובאו אתמול בשעות אחר הצהריים להארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

 
במשרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף עם מכס נתב"ג ויחידת מודיעין  ארצית נערכה פעילות מודיעינית ענפה בתחם הברחת מכשירי טלפון ניידים חכמים. בראשית השבוע הוגש למכס נתב"ג, רשימון בו הוצהר למכס על יבוא של כ – 2,600 מכשירי IPOD בשווי של 34,109$, שתאם גם את חשבון הספק. בדיקת פיזית של הטובין העלתה כי המשלוח הכיל 3,040 מכשירי טלפון ניידים מסוג I PHONE4S , GALAXY 3S ועוד.
 
המשלוח שוחרר מהמכס ע"י החשוד גולן דנה והועמס על רכב. חוקרי הרשות עקבו אחר הרכב עד שהגיע ליעדו ברמת אביב ג’, שם בחניית הבניין המתינו לו שלושת החשודים האחרים. בעודם פורקים את הסחורה, נחשפו חוקרי מכס ירושלים בפני החשודים, ערכו חיפוש בכלי הרכב של החשודים ותפסו מסמכים ו- 3,040 מכשירי טלפון כאמור. בתום החיפוש הובאו החשודים למשרדי חקירות מכס ומע"מ ירושלים, עוכבו לחקירה ונעצרו ל- 24 שעות ע"י קצין משטרה.
 
אתמול, כאמור, הובאו החשודים להארכת מעצרם ושופט בית משפט השלום בירושלים עודד שחם קבע כי מחומר הראיות עולה כי קיים חשד סביר, בעוצמה גבוהה, ביחס לחלקם של המשיבים בעבירות המיוחסות וכי מן החומר עולה תמונה לכאורית של התארגנות מתוחכמת, בקנה מידה רחב נרחב ובהיקף כספי ניכר.

תמונה, המצביעה על מסוכנות משמעותית וחשש ממשי לשיבוש הליכי משפט. לאור האמור הורה השופט על הארכת מעצרם עד ליום ראשון ה- 15.7.12 של החשודים בפרשה גולן דנה מראשון לציון, בעל חברת פלייבוקס העוסקת בשרותי מעבדה לציוד מחשב ולטלפונים ניידים יניב בנדר מירושלים, בעל חברת י.ב. אקיפג’ שבבעלות אביו, העוסקת ביבוא ושיווק של מכשירי טלפון ניידים בישראל וכן על הארכת מעצרם עד ליום ה’ ה- 12.7.12 של יצחק אילן מתל אביב, סוכן מכירות של חברת ר.ד.מ.פ זמן אויר ועובד בחנות למכירת מכשירי טלפון ניידים ואברהם חיים ליבסקינד מירושלים.

קרדיט: מערכת .sponser.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה