פשע בראשון לציון: נעצרו חשודים בעשרות מקרי שוד של קשישים



לפי החשד, השלושה עקבו אחר הקשישים, שכפלו את מפתחות בתיהם, הערימו עליהם והוציאו אותם מבתיהם, כדי שיוכלו לפרוץ לבתים ולרוקן אותם מתכולתם.

במשך חודשים הטילה כנופיית פורצים אימה על קשישים באזור ראשון לציון. הם עקבו אחריהם וכשאלו לא שמו לב, שכפלו באמצעות פלסטלינה את המפתחות לבתים שאליהם פרצו. בסוף השבוע נעצרו שלושה חשודים שהיו חברים בכנופיה ומעצרם הוארך עד יום חמישי.
 
הקשישים, שהתלוננו בתחנת המשטרה בראשון-לציון, סיפרו כי ביתם נפרץ כשלא היו בו. בתחנה הוקם צוות חקירה בראשות רב-פקד מיכה לוין. הוא והחוקרים מצאו דפוס פעולה דומה של הפורצים. הם עקבו אחרי קשישים שראו ברחוב, וניצלו כמה שניות של חוסר תשומת לב כדי לשכפל את מבנה המפתח.

לאחר מכן הם עקבו אחר הקשישים עד לבתיהם. כשלא היה איש בבית הם היו פורצים באין מפריע. במקרים אחרים הם הודיעו לקשישים כי ממתינה להם חבילה בדואר וכשאלו יצאו מביתם - הם פרצו וגנבו מהבית בעיקר כסף ותכשיטים.

בסוף השבוע הצליחו בלשי תחנת ראשון-לציון לעלות על עקבותיהם של שלושת החשודים, תושבי רמלה. הם ארבו לחברי הכנופיה, לאחר שבהאזנות סתר התברר כי הם עתידים לפרוץ שוב לבית בראשון-לציון. כשהגיעו שניים מהם ועלו לדירה הם הופתעו על ידי הבלשים ונתפסו על חם. החשוד השלישי, שהמתין ברכב המילוט, נעצר גם הוא.

בא כוחם של השלושה, עורך הדין שוקרי אבו טביק, הכחיש בשמם את החשדות המיוחסים להם. לטענתו, "אין להם שום קשר לסדרת ההתפרצויות".

קרדיט: אלי סניור YNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה