קרב יריות באמצע היום בראשון לציון



שתי חבורות נערים מסוכסכות החליטו ליישב את הריב באמצעות ירי. חבורה אחת פתחה באש לעבר בית, בו התבצרה החבורה השנייה. המתבצרים השיבו בירי מאקדח מסמרים, ממנו נפצע נער. עם זאת, הפרקליטות מאשימה אותם בעבירות קלות בלבד

מערב פרוע: ריב בין שתי חבורות נערים התפתח לקרב יריות באמצע היום, ברחוב שקט בראשון לציון. חבורה אחת פתחה באש לעבר בית, בו התבצרה החבורה השנייה. המתבצרים השיבו בירי באקדח מסמרים, ממנו נפצע אחד הנערים.
 
"אירוע זה החל כקטטה בקיוסק בראשון לציון. המעורבים בקטטה צירפו את חבריהם על מנת שאלו יפגעו באחרים", מספר עו"ד אלון קריטי, סנגורם של ארבעה מהנאשמים. האירוע תועד במצלמות אבטחה. מהר מאוד המצב יוצא משליטה כאשר אחד הנערים מגיע כשברשותו אקדח. הוא שולף אותו, שם חולצה על ראשו ויוצא לכיוון בית שנמצא באותו רחוב. שם, על פי כתב האישום, נמצא הנער שעמו הוא מסוכסך.
 

ברחוב עובר ילד קטן שחזר מבית הספר. חבורת הנערים חולפת לידו ומתחילה לירות. הנערים נמלטים מהמקום והאירוע מסתיים. כתב האישום שמוגש נגד המעורבים הוא קל למדי. "המאשימה הגישה כתב אישום כנגד מרשיי אך ורק בגין התקהלות אסורה ואיומים", אומר עו"ד קריטי. "אין ולא היה ניסיון חיסול, בטח שלא ניסיון שקשורים אליו מרשיי בדרך זו או אחרת", הוא טוען.
 
"משטרת ישראל לא יודעת מי ירה, לא נמצא כל כלי, לא נמצאה כל ראייה שיכולה לקשור את מרשיי לאירוע שהתרחש שם, לגבי הירי עצמו", טוען גם עו"ד יצחק איצקוביץ', מייצג שניים מהנאשמים. עורך דינו של הנער שירה באקדח המסמרים, אייל בסרגליק, מסר בתגובה כי מרשו השתמש באקדח המסמרים רק כדי לעשות רעש.
 
קרדיט: מאור צור nana10.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה