שוד בנק בראשון לציון



השודד נכנס לסניף מרכנתיל דיסקונט כשהוא חובש קסדה ונמלט עם סכום כסף לא ידוע. לא היו נפגעים באירוע. המשטרה בודקת חשד כי מדובר בשודד סדרתי, האחראי למספר מקרי שוד באזור המרכז וחשוד גם ברצח מאבטח. ההערכה היא כי הוא נמלט ברגל ומחסומים נפרשו באזור

שודד סדרתי? שודד נכנס הבוקר (רביעי) לסניף בנק מרכנתיל דיסקונט ברחוב רוטשילד בראשון לציון. הוא חטף את נשקו של המאבטח במקום, לקח מהכספרית את הכסף באיומים ונמלט תוך כדי ירי. המשטרה בודקת חשד שמדובר בשודד שרצח בעבר מאבטח. השודד חבש קסדת אופנוע בזמן ביצוע המעשים. איש לא נפגע מהירי, אך נזק נגרם.
 
המשטרה החרימה את סרטוני האבטחה של הבנק ופתחה בסריקות אחר החשוד. ההערכה היא כי הוא נמלט מהמקום בריצה. מספר מחסומים נפרשו באזור האירוע. כרגע, עדיין לא ידוע כמה כסף נשדד מהסניף.
 
החוקרים בודקים קשר בין מקרה השוד לבין סדרת מקרי שוד באזור המרכז. ייתכן כי החשוד היה מעורב בשוד סניף בנק הפועלים בבאר יעקב באוגוסט אשתקד, בו נרצח המאבטח יניב אנגלר. צו איסור הפרסום הוסר באופן חלקי, והיחידה המרכזית של מחוז המרכז ממשיכה לחקור את החשדות.
 
במשטרת מחוז המרכז אמרו כי מדובר "בסדרה של אירועים חמורים מאד, אשר הסממנים בהם מעלים חשד שמדובר באותו מבצע". עוד נמסר כי יש בידי המשטרה מספר רמזים, אותם מנסים החוקרים לחבר בכדי לנסות ולאתר את זהותו של החשוד.
 
נער בן 16, רעול פנים, נכנס הבוקר לסניף בנק הדואר ברחוב זלמן ארן בקרית חיים ובאיומי אקדח שדד סכום כסף גדול. החשוד נמלט רגלית מהמקום ונתפס במחסום משטרתי. ברשותו נתפס תיק עם כסף והוא הודה במעשה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה