שוטר מראשון לציון הזהיר בתי בושת מפשיטות, בתמורה לאביזרי מין



המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום חמור נגד שוטר תושב ראשון לציון המואשם בין היתר כי הזהיר בעל בתי בושת מפני פשיטות משטרה. בתמורה לכך קיבל טובות הנאה כמו בגדים, בושם, ואפילו אביזרי מין

שוטר בלי בושה: כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד שוטר תושב ראשון לציון בשנות ה־30 לחייו. לשוטר מיוחסות, בין היתר, עבירות של לקיחת שוחד, שיבוש מהלכי משפט והפרת אמונים. הוא מואשם גם כי באחת הפעמים קיבל אביזרי מין שונים כדי שיפעל למען בעל חנות לאביזרים אלה.

על פי כתב האישום שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הנאשם, שתפקידו היה לאכוף את החוק ולהילחם בשחיתות העבריינית, "חצה את הקווים" וניצל את מעמדו וסמכותו כדי לבצע עבירות פליליות חמורות.

באחת הפעמים, כך נכתב, היה בקשר עם עבריין תל אביבי שהפעיל בתי בושת בעיר. במהלך הקשר ביניהם עידכן הנאשם את העבריין בדבר פשיטות שנעשו בעיר נגד בתי בושת וכך ידע העבריין להתכונן מבעוד מועד.

מעבר לכך, אותו עבריין היה דרוש לחקירה בעקבות תיק רצח, אך מידע מוקדם שהעביר לו הנאשם גרם לו להיערך ולדעת מה מתכננים נגדו במשטרה. במקרה אחר נודע לנאשם כי ישנו מידע על כך שאותו עבריין מחזיק בביתו כמות גדולה של קוקאין ואקדח במקפיא.

בעקבות כך הוא התקשר לחשוד, כך על פי כתב האישום, והודיע לו שיש כוונה לבצע חיפוש בביתו ובכך שיבש הליכי חקירה והפר אמונים. עבור השירותים הללו קיבל הנאשם, לכאורה, עשרות אלפי שקלים במזומן.

החלק הפיקנטי ביותר של כתב האישום מתייחס לקבלת אביזרי מין. במסגרת תפקידו הכיר הנאשם בעל חנות לאביזרי מין והוא מואשם כי במספר הזדמנויות

שונות קיבל מבעל החנות טובות הנאה, וביניהן בושם בשווי 200 שקל, ויברטור בסך 170 שקל, רוקט פוקט (סוג של צעצוע מין), שמן ושתי חולצות שעוצבו עבור בת זוגו.

הנאשם מואשם כי קיבל שוחד גם מבעל חנות אופנה גדולה, שביקש ממנו לדבר בשבילו עם מס הכנסה, במידה ויחליטו לחקור את הכספים שקיבל. באותה שיחה השיב הנאשם כי יש לו כמה אנשים במס הכנסה שיוכלו לעזור לו בכך, ובתמורה לסיוע האמור ביקש שני מכנסי ג'ינס עבור אשתו, בשווי 1,300 שקל כל אחד.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה