היערכות מיוחדת לטיפול במפגעי הנוער



החל מיום רביעי הקרוב, תפעיל החברה לביטחון וסדר ציבורי בעיר את תכנית "לילה שקט", למניעת מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש. לראשונה, השנה החליטה משטרת ישראל לקחת חלק מלא בפעילות

יוצאים לשטח: בחברה לביטחון נערכים לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי בעיר במהלך חופשת הקיץ. במסגרת זו תפעיל החברה את תכנית "לילה שקט", למניעת מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (וונדליזם), על ידי ביצוע סיורים, תצפיות ופעילות מוגברת בימי החופש.

המבצע יחל ביום רביעי הקרוב ויסתיים עם תום החופשה. והשנה, החליטה משטרת ישראל, לקחת חלק מלא בפעילות, במסגרת מדיניות חדשה בה תיקח המשטרה חלק פעיל במניעת עבירות הפוגעות באיכות חייהם של התושבים ותהיה מעורבת יותר בקהילה.

אגף סיור ושיטור בחברה לביטחון, בראשותו של אשר חן, ערך עבודת מטה בשיתוף נציגי שיל"ת, המוקד העירוני, ומשטרת ראשון לציון, למיפוי האתרים בעיר ה"מועדים לפורענות" על פי מאפיינים ורמת המטרד.

לאחר המיפוי, חולקה העיר לפי 26 תאי שטח נבחרים, כאשר בכל תא שטח יוצב פקח או מאבטח שימנע התגודדות ופעילות שיכולה לגרום למטרדי רעש ו-וונדליזם.

 
שעות הפעילות של המפקחים והמאבטחים יהיו מהשעה 23:00 עד 03:30, ובמקרים חריגים תוארך הפעילות לפי הצורך.
 
במקביל לפעילות הפקחים למיגור מפגעי רעש וונדליזם, גיבשו בחברה לביטחון תוכנית יחד עם אגף הנוער בעירייה והחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, שתכליתה הסדרת מקומות בילוי אלטרנטיביים לבני הנוער וקיום פעילויות במרכזים הקהילתיים, כך שהשהייה בהם לא תפגע באיכות החיים של התושבים.

ראש העירייה, דב צור: "אנו יודעים כי חופשת הקיץ היא חגיגה לבני הנוער ואנו רוצים לאפשר להם ליהנות, אך יחד עם זאת, לא להפריע לתושבי העיר בשעות הלילה המאוחרות. לכן, גם השנה נערכנו באופן מיוחד. הכנו מגוון רחב של פעילויות לבני הנוער ולצד זאת, תגברנו את ניידות החברה לביטחון שינועו בעיר וישמרו על הסדר גם בלילי הסדר. קיץ מהנה לכל תושבי העיר וחופשה מהנה לתלמידים".

קרדיט: אבי איצקוביץ MYNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה