חשד: הנער מראשל"צ הוטבע על ידי כמה מהחברים שלו



המשטרה חוקרת את נסיבות טביעתו של נער בן 14 בבריכת שחייה בחולון. על פי החשד, הנער הוטבע על ידי כמה מהחברים שלו במהלך משחק במסגרת יום כיף מטעם בית הספר, כשהמורות המשגיחות לא מבחינות במתרחש בתוך הבריכה. הנער מאושפז במצב קשה. אביו, משה, אמר כי "האחריות היא על המורים על המצילים"

המשטרה בודקת חשד שנער הוטבע במהלך משחק עם חבריו בבריכה במהלך יום כיף בכיופית בחולון במסגרת יום כיף של בית הספר. הנער, תושב ראשון לציון, נמצא בבריכה ללא הכרה ומאושפז כעת במצב קשה. אביו של הנער בן ה-14, משה, סיפר בראיון לתכניתנו "נכון להבוקר"עם ניב רסקין כי מצב של הנער אינו יציב והוא מורדם ומונשם. "הוא קשה עדיין הוא בכלל סכנה. אנחנו מקווים שלא תהיה לו פגיעה מוחית", אמר.
 

משה סיפר כי קיבל את ההודעה על האירוע בעת שהיה במקום עבודתו. "התקשרו אליי בסביבות עשרה לעשר בבוקר מבית הספר והודיעו לי הבן שלי טבע. אמרו לי שמצאו אותו בקרקעית ושאני צריך להגיע לתל השומר", שחזר האב, "השמיים נופלים, בפעם השניה לצערי. הפעם הראשונה הייתה עם בתי הקטנה - היא הייתה חולת סרטן. כל המכשירים, החיבורים, זה מחזיר אותנו ממש אחורה".

המשטרה הודיעה שהיא צפויה לזמן את חבריו של הנער שהיו איתו בבריכה בחשד שכחלק ממשחק, הם הטביעו אותו מתחת למים למשך כשתי דקות. לדברי, משה, אף אחד מהתלמידים או הוריהם יצר איתם קשר. למרות שמדובר באירוע מטעם בית הספר, אמר משה כי "לא הייתה שם השגחה. האחריות מוטלת פה על המורים ועל המצילים. שוחחתי פה עם מורים, והם אומרים שמאז הירידה מהאוטובוס ועד המקרה זה עניין של שמונה דקות. אני רוצה לדעת אם הייתה שם רשלנות".

כרגע, סיפר משה, ראה שהמקרה קרה במהלך משחק בו הטביעו הילדים אחד את השני. "אלו ילדים מהשכבה, מהבית ספר שלו. עם חלק מהילדים הוא משחק כדורגל. את השאר אני לא ממש מכיר", סיפר האב, "הזהרתי אותו שיש שם ילדים מופרעים, שיהדפו אותו, שיקרה משהו".

לדבריו, ניסה לשכנע את בנו לא לצאת לפעילות. "אני אולי אשמע מהפרימיטיבים, אבל זו הפעם הראשונה שהרשיתי לבן שלי לצאת. יש לי ארבעה ילדים ולאף אחד מהם לא הרשיתי עד היום לצאת לטיולים בגלל הסיבות האלה", אמר משה, "יום אחד לפני המקרה אמרתי לו 'שב בבית, יש לך אינטרנט וטלוויזיה, אל תלך', אבל הוא התעקש ללכת. הוא בכל זאת ילד גדול, בן 14 וחצי. הוא התעקש וזה מה שקרה". 

קרדיט: חדשות גלגל"צ




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה