רופא נשים מראשון לציון נעצר בחשד שאנס מטופלת



רופא נשים כבן 40 מראשון לציון נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים במטופלת הרה שהגיעה אליו לבדיקה. לטענת האישה, הבדיקה התנהלה באופן חריג, ובסיומה הבחינה לתדהמתה שאיבר מינו של הרופא נמצא מחוץ למכנסיו. היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר

ביקור אצל הגניקולוג עלול להיות חוויה לא נעימה, במיוחד כשהוא כרוך בבדיקה פולשנית, אולם ביקור שערכה תושבת ראשון לציון אצל הרופא שלה הסתיים על פי החשד בחוויה טראומתית של ממש.

המשטרה בודקת חשד כי רופא נשים מראשון לציון ביצע מעשים מגונים במהלך בדיקה שערך אתמול למטופלת הרה. הגניקולוג כבן ה-40 נעצר אתמול לאחר שהאישה הזעיקה את השוטרים למרפאה. לטענתה, היא חשה שהבדיקה התנהלה "באופן חריג", ובסיומה הבחינה לתדהמתה כי מכנסיו של הרופא מופשלים ואיבר מינו חשוף.

המתלוננת, תושבת העיר בת 39, הגיעה לבדיקה שגרתית בקליניקה. כיוון שמדובר בבדיקה פולשנית, היא לא הייתה בטוחה שתחושותיה נכונות, אך בסיום הבדיקה הבינה שמשהו אינו כשורה והתקשרה למשטרה. לא עבר זמן רב עד שהשוטרים התייצבו במרפאה ועצרו את הגניקולוג במקום, עוד לפני שהספיק לבדוק מטופלות נוספות.

במשטרה פתחו בחקירה, ובודקים כעת את גרסתה של האישה. מבדיקה ראשונית עולה כי הרופא אינו מוכר למשטרה ואין לו עבר של עבירות מין. היום הוא יובא לבית משפט השלום בעיר, שם יוחלט אם להאריך את מעצרו.

קרדיט: עזרי עמרם חדשות 2

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה