בן 14 מראשל"צ במצב אנוש לאחר שטבע בבריכה



יום הכיף של בית הספר הפך לטרגדיה: נער מראשון לציון פונה לבית החולים במצב אנוש לאחר שחברו הטביע אותו במי הבריכה. "המורים לא היו באזור, אז התלמידים שיחקו ב'הטבעות'", סיפר אחד התלמידים. "הוא ניסה להרים את הראש ולא הצליח"

טרגדיה במהלך יום הכיף של בית הספר: נער כבן 14 וחצי נפצע הבוקר (ב') אנוש לאחר שטבע בבריכת השחייה נופשונית בחולון בגלל משחק "הטבעות" בו שיחקו הילדים. הנער הגיע עם תלמידי כיתות ז' ו-ח' מבית הספר מעלות בראשון לציון ליום כיף לקראת סוף שנת הלימודים. בשעה זו נאבקים על חייו בבית החולים תל השומר כשהוא חסר הכרה ומונשם.
 

"אחד הילדים קפץ מעל לראש שלו והטביע אותו במשך שתי דקות", כך סיפר תלמיד מבית הספר בראשון לציון.

"המורים לא היו באיזור ופשוט הילדים מהכיתה שיחקו בהטבעות כשהם גרמו לתלמיד להיות מתחת למים במשך הרבה זמן. הוא ניסה להרים את הראש ולא הצליח", הוסיף תלמיד אחר.

עשרות התלמידים של ביה"ס פונו מהבריכה, והמורים של בית הספר שמלווים את התלמידים אסרו עליהם לדבר עם העיתונאים שהגיעו למקום. למרות שקיים חשש לאירוע פלילי, משטרת חולון לא גובה עדויות מהתלמידים שהיו עדים למקרה ואף לא מתשאלת את המורים.

מחקירה ראשונית של משטרת מרחב איילון עולה כי סמוך לשעה 9:30 הבחין המציל בבריכה כי אחד הנערים שרוי במצוקה בתוך הבריכה, מיהר למשות אותו וביצע בו פעולות החייאה.

במקביל הזעיק המציל ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבריכת השחייה שברחוב חיים לסקוב בעיר. לאחר פעולות החייאה ממושכות פונה הנער לבית החולים תל השומר במצב אנוש כשהוא חסר הכרה ומונשם. כוחות של משטרת מרחב איילון הגיעו לבריכת השחייה ופתחו בחקירה על נסיבות הטביעה. 
 

קרדיט: אבי אשכנזי NRG.CO.IL

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה