האם שהטביעה את בנה ערערה: תנו לעלות לקברו



אחרי שהמחוזי דחה את בקשתה, מבקשת אולגה בוריסוב מבית המשפט העליון לאפשר לה לעלות לקברו של הבן אלון כדי שתוכל להשתקם. בנוסף, היא דורשת להחזירה למסגרת החינוכית בכלא

אולגה בוריסוב, שהטביעה למוות לפני ארבע שנים את בנה אלון בן ה-4, ערערה היום (א') לבית המשפט העליון ודרשה לכפות על שירות בתי הסוהר לאפשר לה לעלות לקברו של בנה. בית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה את בקשתה של בוריסוב, שמרצה שמונה שנת מאסר. השב"ס יצטרך להשיב לערעור עד 1 ביולי.
 
בוריסוב בת ה-43 ביקשה באמצעות עו"ד שני אילוז להתחשב בנסיבות חייה הלא פשוטות ובמצבה הנפשי. "המבקשת הייתה אמא שאהבה ודאגה לילדה, והיא מנסה יום יום, שעה שעה, להבין כיצד הגיעה למצב אשר הוביל אותה לשים קץ לחיי בנה אהובה, והיא לומדת לחיות את המשך חייה עם המעשה הנורא מכל, עם רגשות האשמה והצער", נכתב בערעור.
 
לדברי בוריסוב, היא מבקשת להורות לשב"ס לאפשר לה לבקר את קברו של בנה בליווי, כדי שתוכל להשתקם ולהגיע להחלמה מלאה. היא טענה כי השיגה התקדמות בבית הסוהר, אך היא מתקשה לשתף אחרים בעברה. כמו כן, הציגה חוות דעת של מומחה שממליץ על ביקור בקבר.
 
בנוסף, מבקשת בוריסוב לחזור למסגרת החינוכית בכלא תרצה בו היא מרצה מאסר, לאחר שבספטמבר 2011 הופסקה השתתפותה. לטענתה, הלימודים הופסקו לאחר שהתלוננה על הטרדה של מורה כלפיה וכלפי אסירות אחרות והדבר גרם להרעה במצבה הנפשי.
 
בוריסוב, תושבת ראשון לציון, הטביעה את בנה בחוף הים בבת ים באוגוסט 2008 והורשעה כעבור כשנה בהריגה במסגרת הסדר טיעון. בחודש שעבר היא הגישה בקשת חנינה לנשיא שמעון פרס והסבירה כי עברה קשיי הסתגלות ומחלות נפשיות קשות. בנוסף, היא ביקשה לאפשר לה להמשיך את ריצוי מאסרה ברוסיה, ארץ הולדתה, בטענה שהיא סובלת מהתנכלויות.

קרדיט:אביאל מגנזי YNET
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה