פתרון למחסור בתחבורה ציבורית בשכונת נווה חוף



נציגי אגד ונציגי עיריית ראשון לציון, בראשות המנכ"ל גונן פרנקו וחבר המועצה אייל מושיוב התגייסו למציאת פיתרון למצוקת תלמידי עמית עמל משכונת נווה חוף

נציגי אגד ונציגי עיריית ראשון לציון, בראשות המנכ"ל, גונן פרנקו, וחבר המועצה אייל מושיוב התגייסו למציאת פיתרון למצוקת תלמידי בית הספר עמית עמל משכונת נווה חוף. מדובר במצוקתה של קבוצת תלמידים, שנאלצה להגיע מדי פעם באיחור לבית הספר משום שרבים מקווי השירות וקווי התלמידים, היוצאים מהשכונה לעבר קריית החינוך בה ממוקם בית הספר, מלאים עד אפס מקום. בפגישה, שנערכה ביוזמת ראש העירייה דב צור, נפגשו הצדדים יחד עם תושבים מהשכונה במשרדו של מנכ"ל העירייה, גונן פרנקו, ובחנו את הדרכים לספק מענה למצוקה, במטרה להקל על הגעתם של התלמידים לבית הספר.
 

בסיכום הפגישה הוחלט, כי החל משנת הלימודים הקרובה יבוצע שינוי במערך קווי התלמידים, שיבטיח את איסופם של כל התלמידים מהשכונה ואת הגעתם בזמן לבית הספר. לדברי חבר המועצה אייל מושיוב, "הגענו לפגישה עם תלונות רבות וציפיות מועטות אולם הרצינות, המקצועיות והרצון הטוב שהפגינו נציגי אגד יצרו אווירה שאיפשרה מציאת פתרונות לרוב המצוקות. למרות שאגד הוא מפעיל התחבורה הציבורית היחיד בעיר, הם הוכיחו שהם יכולים להיות קשובים לציבור".
 
מושיוב הביע סיפוק רב מהפגישה ואמר, "אני מקווה ששיתוף הפעולה בין הצדדים יימשך גם בעתיד וישרת את תושבי העיר, וכחבר מועצה שנחוש לשים את התושב במרכז, אמשיך לעמוד לרשות התושבים בכל דבר ועניין, כפי שעמדתי לרשות תושבי נווה חוף". לדברי אבי פרידמן, חבר מזכירות אגד ומנהל האזור, "המוטיב המרכזי שמנחה את אגד הוא להעמיד לרשות תושבי ראשון לציון את השירות המיטבי לו הם זכאים, מכל שכונה ורובע בעיר ובכל שעות פעילות התחבורה הציבורית, וזאת בכדי לאפשר להם להגיע בבטיחות, בנוחות ובמהירות למחוז חפצם.
 
עד כה, איחרו התלמידים מבית הספר עמית עמל ללימודיהם בשל הצורך לבצע מספר מעברים בין אוטובוסים ולכן אני מודה לחבר המועצה אייל מושיוב על שהסב את תשומת לבנו לעניין ועזר לנו להשתפר ולשפר את השירות לתושבים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה