נדרסה מפני ששמרה על חניה בגופה בקניון הזהב



תושבת ראשון לציון, ששמרה על מקום חניה בגופה, נדרסה על ידי נהגת שהחליטה להתעלם ממנה. היא פונתה לבית חולים להמשך טיפול. כתב אישום הוגש נגד הדורסת בגין תקיפה

חיפוש אחר מקום חנייה יכול להיות מעייף, ואף מייגע. תושבת ראשון לציון למדה בשבוע שעבר שהוא יכול להיות גם כואב. מאוד כואב. כל זאת משום שניסתה לשמור בגופה על מקום חניה, ונדרסה על ידי נהגת שלא מאמינה במקומות שמורים. בשבוע שעבר הוגש נגד הדורסת כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה.

ראשיתו של הסיפור במסע קניות בקניון הזהב, אליו יצאה האשה הנפגעת עם בתה. הן לא ידעו שלצערן יום הכיף יסתיים בבית חולים. כאשר הגיעו למגרש החנייה של הקניון, הן הבחינו כי מקומות החניה הקרובים לשער הכניסה תפוסים, ולכן החלו במסע חיפושים אחר מקום חניה מספיק קרוב.
 
בשלב מסוים הבחינה הבת כי אחד הנהגים מפנה את מקומו ושלחה מהר את אמה לעמוד במקום שהתפנה ולשמור על החנייה עד שתחנה את הרכב.
 
אלא שנהגת נוספת, תושבת העיר בת 50, לא אהבה את הסידור. על פי כתב האישום, כאשר הבחינה הנאשמת באם עומדת במקום החנייה הריק, היא ניסתה בכל זאת להיכנס, על אף שהתבקשה להמשיך בנסיעתה מכיוון שהמקום כבר תפוס.
 
הנהגת לא התרשמה מכך ונכנסה עם רכבה אל החניה תוך שהיא מתעלמת מקריאתה של האם ופגעה ברגלה הימנית. האם שנפלה על מכסה המנוע תוך שהיא צועקת מכאב, לא הפריעה לדורסת להמשיך בנסיעתה ורק לאחר שהשלימה את החניה בדקה מה קרה. בעקבות הדריסה פונתה האם להמשך טיפול רפואי, שם איבחנו לה נפיחות ורגישות בברך הימנית ואף הגבלה בתנועה.
 
כעת, בזמן שהנדרסת תנסה להחלים מהתאונה, תמתין הדורסת לדיון בעניינה, שיתקיים בעוד כחודש בבית המשפט, לאחר שהוגש נגדה כתב אישום המייחס לה דריסה.

קרדיט: אבי איצקוביץ' MYNET

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה