נפרד מחברתו האלימה וטען: כושפתי



תושב ראשון לציון ייחס שורה של מקרי ביש מזל שחווה, לכך שכושף לאחר שנפרד מבת זוגו. כשפנה לעזרתה, זכה ממנה לתגובה אלימה במיוחד...

פרידות ומסקנות: בתום שלוש שנים של קשר החליטה בת 33 מראשון לציון להיפרד מבן זוגה, תושב העיר בשנות ה־30 לחייו, שסירב להכיר בסיומו של הקשר. בשלב זה החלו חייו להשתנות ומקרים שונים של חוסר מזל הביאו אותו למסקנה כי הוא - כושף.
 
בשל כך הוא פנה לעזרתה של בת זוגו לשעבר, ושלח כמות גדולה של מסרונים למכשירה הנייד, בהפרשים של כדקה אחד מהשני, ובהם כתב: "יש עליי מלא כישופים, אני צריך להוריד אותם, אני חייב", "אני חייב לגלות מי זה", "את לא רוצה לעזור לי?", "חשבתי שתעזרי לי למצוא מי זה ונהרוס לו ביחד את החיים", "אני עצבני", "אני הולך לנקום".
 
מבול המסרונים הצליח להוציא את האישה משלוותה, ובתגובה היא שלחה לו הודעת טקסט ובה קיללה אותו ואיימה: "אני באה אליך ומחכה לך למטה, חתיכת אפס". ואכן, כפי שהבטיחה, הגיעה למקום מגוריו של חברה לשעבר. בתוך זמן קצר השחיתה את רכבו, עיקמה את מראות הרכב ושרטה את הפח בעזרת מכשיר חד, ובכך גרמה לו לנזק של למעלה מ־3,000 שקל.
 
על פי כתב אישום שהוגש נגדה, בן זוגה לשעבר איים להתקשר למשטרה, והיא ניסתה, ללא הצלחה, לקחת ממנו בכוח את מכשירו הנייד כדי למנוע ממנו לעשות זאת. בשלב זה איימה עליו: "אני אביא אליך אנשים", ירקה על חולצתו והסתלקה מהמקום.
 
בעקבות כל זאת נעצרה האישה, ובתום חקירה הוחלט להגיש נגדה כתב אישום בגין חבלה, תקיפה ואיומים.
 

קרדיט:אבי איצקוביץ' MYNET

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה