נעצרו תושבי ראשון לציון שתקפו עובד זר מסודן




עובד זר מסודן, המועסק במלון "קלאב הוטל" באילת, הותקף בשבת על ידי כמה מהאורחים. לדברי העובד, שבעה צעירים תקפו אותו, אולם המשטרה עצרה לחקירה רק שני חשודים, תושבי ראשון לציון בני 24.

העובד, עבדאללה גימא אבויה, סיפר כי הוא מועסק כארבע שנים בעבודות משק בית בבית המלון, וכי כאשר הגיע לעבודתו במוצאי שבת פנו אליו שבעה מהאורחים וביקשו ממנו לספק להם מגבות. הוא הפנה אותם למשרד הקבלה ובתגובה הצעירים תקפו אותו וחבטו בו.

מאבטחי בית המלון הגיעו למקום והזעיקו את המשטרה, והשוטרים עצרו שניים מאורחי המלון. הם הובאו לתחנת המשטרה ובתום חקירתם שוחררו בתנאי הרחקה מהעיר אילת. האורחים טענו כי העובד הסודני הוא שדחף אותם וכך החלה הקטטה.

אבויה היום ל-nrg מעריב: "אני מרגיש עכשיו טוב, אני כבר מסתובב ברחוב ומחר אני חוזר לעבודה. לא נגרם לי שום נזק רפואי, אבל נבהלתי כשכל כך הרבה אנשים התנפלו עליי והיכו אותי".
  

המשטרה: לא בוצע בו לינץ'

אבויה הוסיף כי הוא מבקש לסגור את הפרשה ולחזור לעבודה תקינה. לדבריו, רופאי בית החולים נתנו לו שני ימי מנוחה ומחר בבוקר הוא חוזר לעבודה. אבויה הוסיף כי הוא מרגיש טוב ולמרות המכות שספג לא נגרם לו שום נזק רפואי.

לדברי המשטרה לא נמצאו עדויות על כך שהעובד הותקף על ידי שבעה אנשים וגם לא כי בוצע בו לינץ' כפי שהתפרסם. עוד נמסר ל-nrg מעריב כי העובד פנה לבית חולים באילת לקבלת טיפול וכשהגיש תלונה במשטרה הציג בפני החוקרים תעודה רפואית שבה צוין כי האיש התלונן על תקיפה חמורה, אולם בבדיקה לא נמצאו סימני חבלה על גופו.
  
המקרה קיבל תהודה ברשת הפייסבוק לאחר שישראלית שנפשה במלון כתבה על מה שהגדירה כ"כמעט לינץ'": "היינו עדים לכמעט לינץ' בבית המלון קלאב הוטל. שבעה חבר'ה מתודלקים

החלו לערוך לינץ' פרטי בחדרן סודני", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה. האישה סיפרה כי אם בעלה לא היה מתערב ומרחיק אותו, "הוא היה יכול להיזרק מקומה חמישית או למות מהאגרופים והבעיטות בראש".

"במשך 15 דקות של אימה הם שוב ושוב התקרבו אליו ולבעלי והמשיכו להרביץ", סיפרה. "אנשים לא עזרו! חישבו מה אתם הייתם עושים והבינו מה קורה פה".

קרדיט: יהודית זילברשטיין nrg מעריב


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה