ראשון לציון : חשד שנערים תקפו מינית נערה בת גילם



חשד: שני נערים בני 15 תקפו מינית נערה בת גילם. המשטרה עצרה היום (ד') שני צעירים, תושבי ראשון לציון שעל פי החשד תקפו מינית נערה בת 15 ממרכז הארץ.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי השניים הזמינו את הנערה לבית של אחד מהם בעת שהוריו נעדרו מהבית, אז הם תקפו אותה וביצעו בה מעשה סדום. בשלב מסוים הצליחה הנערה להימלט מהדירה והזעיקה את המשטרה.

שני הנערים נעצרו והכחישו את המיוחס להם. מחר בבוקר מתכוונים במשטרה להביא את השניים לבית משפט השלום בראשון לציון ולבקש את הארכת מעצרם.

מקרה אונס רביעי בתוך שבוע

זהו מקרה האונס הרביעי עליו דווח השבוע בכלי התקשורת. ביום ראשון נחשפה פרשת אונס כפול בחורשה סמוך לרמת ישי. באותו אירוע בילו שני זוגות חברים בחורשה במהלך הלילה, אז הגיעו שני צעירים ערבים את חבריהן של שתי הצעירות ואנסו אותן. שלושה חשודים במעשה נעצרו ואחד מהם הודה במעשים.

ביום שני נחשפה פרשת אונס חמורה נוספת שאירעה בדרום הארץ, לאחר שילדה בת 11 וחצי סיפרה לאמה כי נאנסה בחדר מדרגות בידי שלושה נערים כבני 14.

מפרטי הפרשה, שנחשפה בחדשות ערוץ 10, עולה כי שלושה מהקטינים חשודים בביצוע האונס עצמו, בעוד נער נוסף לא השתתף באקט המיני, אלא צפה מן הצד בנעשה.

קרדיט: אבי אשכנזי NRG.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה