שרברב תיקן צינור וניסה לפרוץ לדירת שכנים



תושב ראשון לציון שהגיע לדירה בגבעתיים כדי לתקן צינור שהתפוצץ, ניסה לפרוץ לדירת השכנים. לאחר שנתפס על חם הוא ניסה לחמוק בקפיצה מעל חומת בטון, נפצע ברגל.

שרברב קיבל צינור: תושב ראשון לציון שהגיע לתקן צינור שהתפוצץ בדירה בגבעתיים, נתפס זמן קצר מאוחר יותר כשהוא מנסה לפרוץ לדירת השכנים. לאחר שברח מהמקום בקפיצה, ניסה לטעון כי הוא זה שרדף באומץ לב אחרי הגנבים. אבל התירוץ לא עזר לו בבית המשפט, שהרשיע אותו בשבוע שעבר.

על פי פסק הדין, בוקר אחד בפברואר 2011 גילה תושב גבעתיים שהצינור בדירתו התפוצץ והוא נזקק לשירותיו הדחופים של שרברב מיומן. על מנת לפתור את התקלה, צלצל האיש למספר טלפון שהתנוסס בגאון על מגנט פרסומי שהוצמד בעבר לדלת דירתו והזמין שירותי שרברבות.

סמוך לשעה עשר בבוקר התייצב הנאשם בדירה, והציג עצמו כשרברב שנשלח מטעמו של האדם עמו שוחח קודם לכן. הנאשם החל בתיקון התקלה, כאשר במהלך העבודה נזקק לכלים שונים, ועל כן ירד מספר פעמים למכוניתו.

במהלך עבודת "השרברב" על הנזילה בדירה, הוא הופיע באופן לא צפוי בחדר השינה של השכנים. לאחר שנתפס על חם, הוא מיהר להסתלק מהדירה, קפץ מעל חומת בטון אל תוך חצר פרטית ונפגע באופן חמור ברגלו.

שוטרים שהוזעקו למקום שמעו מהלקוח סיפור על העובד האמיץ, שהתקשר וביקש את עזרתו לאחר ש"רדף אחרי גנבים ונקע את הרגל". השוטרים, שמצאו את השרברב כשהוא יושב על ספסל ברחוב כשרגלו נפוחה, שמעו גרסה אחרת של סיפור המרדף, מהשכנים אליהם פרץ.

לאחר שנעצר, כשהוא נאנק מכאבים, הודה השרברב החובב בכך שתוך כדי העבודות ניסה לפרוץ לבית השכנים וכאשר נתפס, ברח ונפצע ברגלו. הוא אף הסביר שהוא חייב הרבה כסף לגורמים בשוק האפור ולכן התפתה לדבר העבירה. לאחר שפונה לבית חולים "תל השומר" ובטרם גובסה רגלו, מסר השרברב הודאה מפורטת נוספת על מעשיו.

אלא שבשלב הדיון המשפטי, הפך הנאשם את גרסתו וטען כי ברח מכיוון שהחזיק בכליו שתי אצבעות חשיש ופחד להיתפס עם הסם על ידי המשטרה. סניגורו, עו"ד לי־און בן אדוה, התעקש כי ההודאות שמסר אינן קבילות מכיוון שנגבו לפני שקיבל טיפול רפואי, ולפני שהוזהר כחוק בטרם נחקר.

שופט בית משפט השלום, בני שגיא, נענה לבקשת הסניגור ופסל את ההודאות שנתן הנאשם. עם זאת הורשע הנאשם בפריצה על סמך ראיות אחרות שקשרו אותו למעשה.

קרדיט: עמיקם שוסברגר  MYNET

צילום אילוסטרציה
 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה