תאבד את כל רכושה בגלל תמונה בפייסבוק



למרבה ההפתעה, הישועה הגיעה דווקא מהפייסבוק. מסתבר שהאשה יצאה לנפוש ביוון, ובמהלך החופשה החלה לנהל רומן עם גבר ישראלי, הצעיר ממנה בעשר שנים לפחות.

בית הדין הרבני בראשון לציון, התקשה עד לאחרונה להחליט מי דובר אמת: הבעל או האשה. הזוג, תושבי ראשון לציון, נאבקו במשך חודשים ארוכים בבית הדין הרבני, במאבק גירושין מכוער.
 
הבעל טען כי האשה מאסה בו, ושהרצון לגירושין הוא הדדי, בעוד האשה התעקשה כי היא מעוניינת בשלום בית, ובמסגרתו ביקשה וקיבלה צו למדור ספציפי – לפיו לא ניתן יהיה לפנותה מביתו של הבעל, למרות שהוא איננו רכושה, אלא רכושו הבלעדי של הבעל.
 
הבעל ניסה דרכים רבות להוכיח כי פניותיה של האשה אל בית הדין הן טקטיות בלבד, וכי כל רצונה הוא לזכות במזונות אשה חודשיים ובזכות לגור בביתו המרווח, ממנו הוא נאלץ לברוח, ולהשתכן בדירה שכורה.

בית הדין הרבני לא ידע לאיזה צד להאמין, ועל כן מינה מומחה מיוחד, שיקבע האם לזוגיות שלהם יש תקנה או לא. המומחה נפגש עם השניים מספר פעמים וקבע נחרצות, כי הזוגיות שלהם איננה בת קיימא, ועדיף כי יתגרשו.
 
אך דייני בית הדין החליטו במפתיע שלא להתחשב בחוות דעת המומחה, ונעתרו לבקשת האשה, לאפשר לה להגיע עם בעלה לשלום בית. לא עזרו קריאותיו של הבעל הזועם, שטען שהם כלל לא גרים באותו הבית, מפני שהוא נס מביתו שלו, מפחד שאשתו תעליל עליו עלילות שווא למשטרה.
 
החוף, המאהב הצעיר והתמונה המפלילה

למרבה ההפתעה, הישועה הגיעה דווקא מהפייסבוק. מסתבר שהאשה יצאה לנפוש ביוון, ובמהלך החופשה החלה לנהל רומן עם גבר ישראלי, הצעיר ממנה בעשר שנים לפחות. באווירה החופשית, העלתה את תמונתה חובקת את אותו ילדון על החוף, כשגופם עטוי בגד ים בלבד, והם מתנשקים בלהט.
 
הבעל הנבגד מיהר להגיש את התמונות המפלילות אל בית הדין הרבני, תוך בקשה לבחון מחדש את החלטת בית הדין הקודמת, שפסקה כי על בני הזוג להשלים ולנסות לשקם את הזוגיות במסגרת שלום בית.

למעשה, אם הדיינים יקבלו את בקשת הבעל, ויראו בתצלום הוכחה לביצוע 'מעשה כיעור', כלומר לבגידה, עלולה האשה לאבד בין השאר, את המדור הספציפי בו זכתה, ותיאלץ לעזוב את החיים הטובים בוילה רחבת הידיים של בעלה.
 
רבים אינם יודעים זאת, אך כאשר הדיינים בבית הדין הרבני משתכנעים שאשה בגדה בבעלה, הם עלולים לשלול ממנה את כתובתה, להקטין את מזונותיה ולקפח את חלקה ברכוש המשותף. אז בפעם הבאה שאתם ממהרים להעלות תמונה לפייסבוק, אולי כדאי שתחשבו פעמיים.
 

קרדיט: עו"ד עינבר לב YNET

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה