תושב ראשל"צ מואשם בהעסקת זונות וסחר בבני אדם



לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשו כתבי אישום נגד שלושה גברים מבת ים, ראשון לציון ואילת בגין עבירות של סחר בבני אדם, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, סרסרות ומעשה זנות, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד.

לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשו כתבי אישום נגד שלושה גברים מבת ים, ראשון לציון ואילת בגין עבירות של סחר בבני אדם, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, סרסרות ומעשה זנות, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד. השלושה נאשמים שהעסיקו נשים ישראליות, אזרחיות זרות מאוקראינה ומרוסיה, בזנות בבתי בושת בתל אביב.

מכתב האישום עולה, כי שלושת הגברים, אולג זברסקי מבת ים, צ'יסלב מגזימר מראשון לציון ויעקב מלכה מאילת, העסיקו נשים ישראליות ונשים מאוקראינה בבתי בושת שונים בתל אביב. האישה, אולגה פישר מבת-ים, מואשמת כי סייעה לשלושה, בכך שהייתה זו היא שהמתינה לנשים שהגיעו מאוקראינה ורוסיה בשדה התעופה והובילה אותן היישר לידי זברסקי במקום מפגש שנקבע מראש.

אחת המתלוננות בתיק העידה בפרקליטות, כי היא הכירה באוקראינה בחורה שהכירה לה את הנאשם זברסקי, באמצעות קשר טלפוני ובאמצעות ה"סקייפ". זברסקי, שרכש את אמונה, שידל אותה ואף הבטיח לה לרכוש עבורה כרטיס טיסה לארץ ולממן את שהותה כאן בזמן שתעסוק בזנות.

עוד עולה מכתב האישום, שפישר הודתה בחקירתה כי העבירה לידיו של זברסקי, הנאשם המרכזי בפרשה, חמש נשים. כמו כן סיפרה אחת הנשים שעבדו בבתי הבושת על האופן בו היא נסחרה. הפרקליטות גם טענה, כי במחשבו האישי של זברסקי נתפשו תמונות הנשים שנסחרו ופרטים מזהים של דרכוניהן. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם.

קרדיט: אליק מאור megafon-news.co.il 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה