תושב ראשל"צ הציל ילדה בת 12 מהתאבדות דרך הפייסבוק



גולש ברשת החברתית גילה ערנות, וייתכן שמנע מילדה בת 12 להתאבד. בשעות הבוקר היום (חמישי) הבחין תושב ראשון לציון בסטטוס של הילדה, שאת גילה לא ידע באותו זמן, ובו כתבה כי היא רוצה לקחת את חייה בידיה.

חבר בפייסבוק, חבר לחיים: גולש ברשת החברתית גילה ערנות, וייתכן שמנע מילדה בת 12 להתאבד. בשעות הבוקר היום (חמישי) הבחין תושב ראשון לציון בסטטוס של הילדה, שאת גילה לא ידע באותו זמן, ובו כתבה כי היא רוצה לקחת את חייה בידיה.
  
האיש לא נשאר אדיש, וחייג למרכז השליטה של משטרת מחוז מרכז, שם פתחו בנסיונות לאתר את אותה ילדה. השוטרים גילו כי המחשב שממנו היא גולשת נמצא באחד המושבים הסמוכים לצפת.
 
בשלב זה, נכנסה לפעולה משטרת צפת, ששלחה ניידות בחיפוש אחר הילדה. במקביל, קצין חקירות הצליח ליצור קשר טלפוני עם הילדה, שהשתכנעה וסיפרה לאביה שפרסמה את איום ההתאבדות בפייסבוק. הוריה של הילדה העבירו אותה לבדיקה.
 
זוהי אינה הפעם הראשונה בה ערנות בפייסבוק מצילה חיי אדם: לפני שנה וחצי הזעיקו חבריו של תושב אילת בן 44 את המשטרה, לאחר שפרסם איום התאבדות הפייסבוק. המשטרה איתרה את רכבו באמצעות הטלפון הנייד שלו, ולאחר מכן מצאה את האיש בצוקי אילת. כשאותר, היה האיש פצוע אך עדיין בהכרה. הוא הועבר לבית החולים יוספטל וחייו ניצלו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה