נהג מונית הוכה ונשדד בידי קטינים בראשון לציון



נהג מונית שאסף שבעה נערים בעיר הותקף ונשדד, בשל ויכוח שפרץ בנוגע למחיר הנסיעה. החשודים נשלחו למעצר בית. "זו בטח לא הייתה התקיפה האחרונה", אומר נהג אחר

שבעה נגד אחד: נהג מונית שאסף שבעה נערים מראשון לציון, סיים את הנסיעה בתחנת המשטרה, שם הגיש תלונה נגד לקוחותיו, שתקפו ושדדו אותו. הסיבה: ויכוח על תעריף הנסיעה.

 נסיעת הבלהות של הנהג, שמתגורר בעיר, החל כשאותם נערים, בני 16 עד 18, הזמינו מונית "ספיישל" גדולה, שתיקח אותם לרחובות. לאחר שהחלה הנסיעה פרץ בין הנהג לנוסעים ויכוח בנוגע למחיר השירות. בשלב מסוים החלו הנערים לתקוף את הנהג, ומייד לאחר מכן הם גם שדדו ממנו את כספו ואת מכשיר הטלפון הנייד שלו.
 
החשודים ברחו מהמקום והנהג נסע לתחנת משטרת רחובות, שם הגיש תלונה נגד הצעירים בגין תקיפה. כוחות משטרה יצאו לבצע סריקות ועצרו את הנערים.הם הובאו להארכת מעצר והועברו למעצר בית.
 
נהגי מוניות באזור מודעים לסכנות שאורבות בחוץ, בייחוד בחגים כמו פורים. "בכל שנה זה ככה", מספר דויד, נהג מונית ספיישל מראשון לציון. "צריך לדעת לזהות מי מסוכן ומי לא, אבל כשהם שותים אי אפשר לדעת. כל נסיעה מהווה סיכון כלשהו. זו לא התקיפה הראשונה ובטח לא האחרונה. אבל זה לא רק בגלל פורים, יש לנו בעיות מהסוג הזה בכל סוף שבוע. לא רק אנחנו סובלים, גם נהגי אוטובוס צריכים להתמודד איתם".
 
קרדיט: אביגיל קדם mynet.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה