איים בסכין על מתדלק והתעקש להיעצר



צעיר בן 23 שנכנס לתחנת דלק בצומת גן הוורדים, עזב את המקום לאחר כחמש דקות. כשחזר בפעם השנייה, פנה למוכר ושאל אותו: "מה צריך לעשות כדי להיעצר?", תוך שהוא מחזיק בידו סכין.

לקוח עצבני: צעיר בן 23 שנכנס לתחנת דלק בצומת גן הוורדים, עזב את המקום לאחר כחמש דקות. כשחזר בפעם השנייה, פנה למוכר ושאל אותו: "מה צריך לעשות כדי להיעצר?", תוך שהוא מחזיק בידו סכין. לאחר המשפט המפתיע הזה הוסיף החשוד כי אם ישדוד אותו או ירצח אותו זה "יעשה לו כיף".
 

המוכר, ששמר על קור רוח, הציע לחשוד סיגריה, אך זה סירב וביקש ממנו נייר גלגול, אותו לקח מבלי לשלם. כאשר השוטרים שהוזעקו לתחנת הדלק הגיעו, חזר החשוד למקום ונעצר. בחיפושים על גופו נמצאה סכין, הוא נעצר והובא בפני שופט.

 
נהיגה בזיגזג:

אופנוע שרכב בזיגזג, ברחוב לוי אשכול בראשון לציון, משך את תשומת ליבם של שוטרי הסיור שהיו במקום. לאחר שאותתו לנהג לעצור, הוא החל בנסיעה פראית, יחד עם נוסע שישב איתו ברכב, בניסיון להתחמק מהשוטרים. לאחר שנעצר, תקף הנהג הצעיר בן ה־20 את אחד השוטרים וסירב להתלוות אליו לתחנה. בהמשך התברר כי האופנוע גנוב. הנוסע הנוסף טען שלא ידע שהאופנוע גנוב ושחברו נוהג בו ללא רשיון. הנהג הובא בפני שופט ששלח אותו למאסר בית.


קרדיט: אביגיל קדם MYNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה