נתפסו "על חם" גונבים חול בראשון לציון



הסיירת הירוקה של החברה לביטחון תפסה "על חם" נהגי שופל ומשאית בעת ניסיון לגניבת חול משטח מעוין שורק. החשודים נחקרו ובסיום החקירה החליט קצין החקירות להחרים את השופל והמשאית לתקופה של 30 יום

עוד מבצע הסתיים בהצלחה: בשבוע שעבר, זיהה הסייר החקלאי של הסיירת הירוקה בחברה לביטחון של ראשון לציון שופל ומשאית הנצפים מעמיסים חול בשטחו המזרחי של מתחם מעוין שורק.
 
מנהל הסיירת, יוגב כהן יצא למקום תוך כדי שהוא מזעיק את צוות הסיירת הירוקה במשמרת. בהגיעו למקום, נגלתה לעיניו משאית פול טריילר עמוסה בחול לבן המועמס על ידי שופל.
 


 
מאחר והסיירת הגיעה אל המקום בזמן, נעצרה המשאית בשער היציאה והנהג עוכב עד שהגיעה ניידת משטרה וניידת הסיירת הירוקה של רשות הטבע והגנים אשר ביחד עיכבו את החשודים: מנהל העבודה, מפעיל השופל ונהג המשאית, שהועברו לתחנת משטרת ראשון שם הוגשו נגדם תלונות על כריית חול והפרת צו הפסקת עבודה מינהלי .
 
החשודים נחקרו ובסיום החקירה החליט קצין החקירות להחרים את השופל והמשאית לתקופה של 30 יום.
 
הסיירת הירוקה בחברה לביטחון פועלת בימים אלו במתכונת מורחבת לאחר שבעיריית ראשון לציון החליטו באחרונה להרחיב את תחום האכיפה בנושא איכות הסביבה וניקיון העיר, ולהגדיל ביותר מפי שניים את יחידת הפקחים של איכות הסביבה בחברה העירונית לביטחון. מטרתה העיקרית של פעילות היחידה היא שמירה על עיר נקייה מפסולת בשטחים הפתוחים ומניעת פעילויות כרייה או גניבת חול בלתי חוקיות.
 

 
חבר מועצת העיר, מחזיק תיק הביטחון ומ"מ יו"ר החברה לביטחון וסדר ציבורי, עו"ד סורין גנות: "פעם נוספת הוכיחה הסיירת הירוקה את יכולותיה בתחום והביאה למעצר בזמן אמת של גנבי החול משטח מעוין שורק".
 
מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני:  "במקרה הזה, פעלו חברי היחידה באופן שלא הותיר לגנבי החול, אלא להתוודות על מעשיהם בחקירת המשטרה ולשאת בעונשים הקבועים בחוק".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה