סחיטה מינית דרך האינטרנט-תושבים מראשל"צ מעורבים בפרשה



צעיר בן 22 נעצר בחשד כי סחט מיליוני שקלים מאלפי גברים אשר ניהלו אתו קשר אינטרנטי, בשעה שהוא מתחזה לאשה. איים כי יידע ואף יעביר את השיחות והתמונות לבנות הזוג של הגברים.

חוקרי מפלג הונאה במחוז צפון של המשטרה עצרו בשבוע שעבר צעיר בן 22 מחצור הגלילית, בחשד כי סחט מיליוני שקלים מאלפי גברים אשר ניהלו אתו קשר אינטרנטי, בשעה שהוא מתחזה לאשה. מחר יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בנצרת, בסעיפים של סחיטה באיומים, הונאה והתחזות באינטרנט.

החשדות נגד הצעיר עלו לפני כחודש, לאחר שגבר ממרכז הארץ התלונן בפני חוקרי מפלג ההונאה שבפיקודו של רפ"ק אריה אלקובי כי הוא נסחט על ידי אשה אתה הוא מנהל קשר ברשת. המשטרה פתחה בחקירה שהעלתה כי החשוד הכיר גברים באתרי אינטרנט לצרכי מין וניהל איתם צ'טים כשהוא מתחזה לאשה. בתום היכרות קצרה הצ'טים קיבלו אופי מיני, והחשוד הציע לגברים תמונות "שלה" בחזה חשוף בתמורה לתשלום של מאות שקלים.

גם מתושבי ראשון לציון נפלו ברשת

לאחר שהכסף הופקד בחשבונו איים החשוד, עדיין בזהות אשה, כי היא יידע ואף יעביר את השיחות והתמונות לבנות הזוג של הגברים. בתמורה לשתיקה דרש החשוד הפקדות כסף נוספות לחשבון הבנק. לדברי המשטרה, החשוד פעל בדרך זאת למעלה משלוש וחצי שנים תוך התחזות לשמות "אנה", "נועה" ועוד.

הגברים הנסחטים, שחששו כי הקשר הסודי יוודע לבנות זוגם, העבירו את הכסף הנדרש מהם. עד כה העלתה החקירה כי ישנם למעלה מ-4,000 גברים אשר צ'וטטו עם אותה "אשה". במפלג ההונאה צפון התקבלו עד שלב זה עשרות תלונות מגברים מאזור הצפון ומישובים נוספים ברחבי הארץ: תל אביב, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד ועוד.

באמצעות ההונאה וההתחזות סחט החשוד מהגברים מעל חצי מיליון שקלים רק בחצי השנה האחרונה, ולדברי המשטרה על פי החשד במשך שלוש וחצי השנים הוא סחט מעל לשלושה מיליון שקלים אותם ביזבז בהימורים שונים.

קרדיט: אלי אשכנזי "הארץ"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה