נורו למוות במכונית במערב ראשון לציון



חיסול אוהד פרנקו ודניאל סמרה במכונית מהווה המשך למלחמת הכנופיות שמשתוללת בראשון-לציון. "נראה שהם פשוט החליטו לחסל האחד את השני", אמרו במשטרה על ארגוני "המערב" ו"המזרח"

שני גברים נמצאו הערב (יום ב') ללא רוח חיים במכונית ברחוב האיריס בראשון לציון, לאחר שככל הנראה נורו למוות. אנשי מד"א, שקבעו את מותם, אמרו כי השניים נמצאו כשעליהם סימני ירי בתוך כלי רכב מסוג מאזדה. במשטרה העריכו כי מדובר בחיסול מטווח קרוב, ככל הנראה על רקע סכסוך ישן בין עבריינים. האקדח נמצא בסמוך ועדי ראייה בזירה אמרו כי כלי הרכב ששימש, ככל הנראה, את המתנקשים, אותר אף הוא. המשטרה מנהלת מצוד אחר החשודים ברצח.

כוחות גדולים ממרחב שפלה ומהיחידה המרכזית של מחוז מרכז עשו דרכם לזירת האירוע - סמוך לבניין מגורים ברחוב מרכזי במערב העיר. במקביל, הוקמו מחסומים בכניסות וביציאות לראשון לציון, במטרה לנסות ולעצור את המחסלים. על פי גורמים במשטרה, שני הנרצחים זוהו בעבר כמקורבים לארגון הפשע של משפחת אברג'יל. ככל הנראה, הרצח הוא תוצאה של סכסוך ישן בינם לבין כנופיה אחרת שהסתכסכה עמם.

מחקירה ראשונית של הממצאים בזירה, עולה כי ההתנקשות בשניים תוכננה היטב, וכללה, ככל הנראה, מעקב מוקדם אחר הקורבנות, שהוביל את המתנקשים לזירת האירוע הערב. אחד הנרצחים הגיע לביקור בבית אמו, שם חיכו המתנקשים. הם ירו לעברו ולעבר חברו מספר יריות מתוך כלי רכב וברחו. בפעילות מהירה של בלשי היחידה המרכזית של מחוז מרכז, יחד עם שוטרי תחנת ראשון לציון, נתפס האקדח שבאמצעותו בוצע הרצח. בשלב זה נערך מצוד אחר המתנקשים.

כלי הרכב בו נסעו השניים נמצא כשמנועו פועל והוא בתוך מפרץ חניה בין שני בניינים ברחוב, ממש מתחת למרפסות השכנים בקומות התחתונות. על פי הערכה ראשונית של המשטרה, המתנקשים ארבו לשניים וכשהגיעו, ירו בהם מטווח קצר. קולות הירי בבניין המגורים ועוררו בהלה עצומה בשכונה. מאות סקרנים הגיעו לזירת האירוע ומנסים לברר פרטים על הנרצחים.

קרדיט: אלי סניור YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה