עיריית ראשון לציון מעמידה לרשות תושביה שירות חדש-תיק תושב; התושבים יקבלו ריכוז של כל המידע הנחוץ להם בנושאי ארנונה, גבייה, מים וביוב, דוחות חנייה, רישוי עסקים ויוכלו לבצע תשלומים ופעולות נוספות

במסגרת מדיניות עיריית ראשון לציון לשיפור מתמיד של השירות לתושב, החל מה-1.2.12 מפעילה העירייה שירות חדש –תיק תושב. לאחר הזדהות פשוטה באמצעות מספר תעודת הזהות ומספר משלם, יפתח בפני התושב ריכוז של כל המידע האישי שלו, בין יתר הדברים, בנושא גבייה-שם יקבל גישה לחשבון ויוכל לצפות במידע על נכסים, תנועות כספיות, יתרות ותשלומים, מים וביוב-חשבונות ונתוני צריכה,  חינוך-רישום ושיבוץ לגני הילדים, רישוי עסקים-ליווי ומעקב אחר בקשות לרישוי עסק, דוחות חנייה ועוד. התושבים יוכלו לבצע את כל התשלומים דרך תיק התושב.

בעירייה מדגישים כי כל התשלומים והחיובים יבוצעו באופן מאובטח והתושב אינו צריך להגיע לאתר העירייה לביצוע פעולות חיוב שוטפות. כמו כן, יוכל התושב להתוודע לפעולות העירייה, לאירועים ולהודעות. לרשות התושב יעמדו טפסים מקוונים לביצוע פעולות שונות, אפשרות לפנות לראש העירייה, ליחידת פניות הציבור, למוקד העירוני וכן לעזרה טכנית בתפעול תיק התושב.  

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"היום, כאשר הטכנולוגיה עומדת לצידנו ועוזרת לנו לשפר את השירות לתושב, אנחנו לא חוסכים באמצעים כדי להפוך את הקשר בין העירייה לתושבים, לפשוט, קל, נגיש ונוח. במסגרת זאת, אנו מתחזקים את אתר האינטרנט העירוני בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הקמנו עמוד פייסבוק חדש לעיריית ראשון לציון, בו אנו זמינים, ממתינים ומשיבים לשאלות התושבים וכעת, באמצעות תיק התושב, יוכלו תושבי העיר לקבל את כל המידע הנחוץ להם ולבצע פעולות התקשרות עם העירייה  ותשלומים בכל זמן ובכל מקום. אני קורא לתושבי העיר להשתמש בשירותים שאנו מעמידים לרשותם על מנת לחזק את הקשר עמם ולהקל עליהם בכל פעילות הממשק עם עיריית ראשון לציון".

מנהל התקשוב העירוני בעיריית ראשון לציון, איציק כרמלי, מספר כי:"לאחר פיילוט מעמיק, נמצא כי המערכת פועלת היטב, ביעילות ובקלות לרשותם של התושבים. מערכת תיק התושב הינה סביבה אינטרנטית אישית לכל תושב הרשות המוניציפאלית ומהווה מעטפת לקשר בין התושב והמערכות העירוניות, לכן, דאגנו לכך שהמערכת תהיה מאובטחת היטב ותעמוד בתקנים בינלאומיים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה