סיכום אירועי ט"ו בשבט בראשון לציון



לראשונה, חגגה העירייה את חג הט"ו בשבט באירוע נטיעות לציבור הרחב

בשבוע שעבר נחגג ראש השנה לאילנות, ובעירייה עמלו על מספר אירועים שהכניסו את תושבי ראשון לציון לאווירת החג. השנה, לראשונה, התקיים בערב ט"ו בשבט אירוע נטיעות לציבור הרחב, בשונה משנים קודמות בהן רק ילדי הגנים קיימו אירועי נטיעות. כעת, הוזמנו כל תושבי העיר להגיע ולנטוע, בחורשת פרס נובל.

מאות תושבים הגיעו לאירוע ונטעו את השתילים שסיפקה עיריית ראשון לציון, נהנו ונכנסו  לאווירת ראש השנה לאילנות-בחינם וללא כל תשלום.להעצמת החוויה, צילמה עיריית ראשון לציון את התושבים בעת הנטיעות ואת התמונות, סיפקה על גבי מגנטים ייחודיים שימשו למזכרת. למחרת, ביום החג, התקיים באותו מקום בדיוק, אירוע הנטיעות המסורתי לילדי הגנים בראשון לציון אליו הצטרפו גם חיילי צה"ל מיחידותיה המאומצות של עיריית ראשון לציון, בכירי עיריית ראשון לציון, אנשי חינוך והורים. ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, שלא פספס אף אחת מן ההזדמנויות, לשתול כמצוות החג, השתתף באירועים, בירך את התושבים בחג אילנות שמח וקרא להם לנטוע בהמוניהם.

מלבד אירועי הנטיעות בעיר, במוזיאון ראשון לציון חגגו את ט"ו בשבט ביומיים של פעילויות חווייתיות וייחודיות. בין היתר קיימו במוזיאון  סיור בוטני היסטורי מרתק בין העצים העתיקים בגן המושבה, בליווי פעילות, שחקנים, חזיון אור קולי חווייתי בבאר המושבה וסיורים מומחזים בגן המושבה, סיפור מטייל לילדים שכלל מסע עם שחקנית, בו חזרו במנהרת הזמן אל סיפורי ילדות, כיתת לימוד עברית במושבה, בה החלה תחייתה של השפה העברית ועוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה