שמועות על חוטפי ילדים ברמת אליהו



הפאניקה בשכונת רמת אליהו חגגה בעקבות דיווחים חוזרים על ג'יפ שחור, ובו אנשים המנסים לחטוף ילדים. בתחילת השבוע שעבר נתפסו חשודים, שטענו להגנתם שמדובר בסך הכל במעשה קונדס. צפויים כתבי אישום

חוטפים על גלגלים?: דיווחים על ג'יפ שחור שמסתובב בשעת לילה מאוחרת בשכונת רמת אליהו שבראשל"צ, ובתוכו אנשים עטויי מסכות המנסים לחטוף ילדים, העלו את מפלס החרדה בשכונה לרמה של פאניקה אמיתית.
 
"הכוחות ששלחנו למקום לא הצליחו לאתר את הרכב והשמועות בדבר 'החוטפים' כבר הגיעו לפייסבוק, שם התחילה מסכת גירסאות שכל אחת מהן הייתה מפחידה יותר מהשנייה", מספר אשר חן, מנהל אגף סיור ושיטור עירוני בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי בראשל"צ. "אנשים התקשרו מבוהלים למוקד ושאלו אם לאפשר לילדים להסתובב ברחוב".
 
לפני כשבוע, בשעות הערב המוקדמות, מספר ימים לאחר הדיווח הראשון, התקבלו במוקד העירוני קריאות דומות של מצוקה, ושוב נשלחו ניידות הסיור של החברה לביטחון לשטח, כולל ניידות משטרה, הפעם בעקבות רכב מזדה שחור שמנהל מרדף אחר חבורות נערים בגילאי 12־14, באזור בית ספר "איתמר" שבשכונה. אולם, גם הפעם, הרכב החשוד נעלם מהשטח, כאילו בלעה אותו האדמה.
 
בפעם הבאה, באותו יום, התקבל דיווח דומה. רק שבקריאה הזאת היה מדובר במכונית אאודי שחורה, וגם הפעם ניידות הסיור שהוזעקו למקום לא מצאו דבר. בשלב זה, הצוות שהגיע למקום תחקר חמישה נערים שהיו עדים לתקיפות.
 
למרות העדויות הסותרות, הצליחו פקחי מחלק הנוער לעלות על דפוס פעולה ויומיים אח"כ פקחי מחלקת הסיור של החברה לביטחון, הניחו מלכודת לחשודים ברחוב אבא הילל סילבר. ואכן, לא עברו מספר שעות וסמוך לחצות, הופיע הרכב החשוד שענה על התיאור שמסרו אנשי מחלק הנוער, ובו שישה חשודים, בתחילת שנות ה־20. למקום הוזעקה ניידת משטרה שביצעה את המעצר. בחיפוש שנערך בתכולת הרכב, נמצאו המסכות ששימשו, ככל הנראה, את החשודים ברצף התקריות.
 
"החשודים עוכבו לחקירה, שם הם טענו כי בסך הכל מדובר במעשי קונדס", מסכם חן את האירוע. "לאחר החקירה הם שוחררו ובימים הקרובים, ככל הנראה, יוגש כנגדם כתב אישום. אני קורא לציבור להירגע, הקריאות על חוטפים בעיר עדיין ממשיכות להגיע ואני יכול לבשר לציבור בראשון ששמנו את היד על החשודים".

קרדיט: עמיקם שוסברגר mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה