שיפוץ חזיתות לארבעה בניינים בעיר



הבניינים ברחוב אלקלעי וברוקר משופצים ויחודשו על ידי העירייה ובשיתוף משרד השיכון והבינוי

במסגרת ההתחדשות העירונית, החל פרויקט ייחודי במסגרתו יעברו ארבעה בניינים שיפוץ חזיתות על ידי עיריית ראשון לציון, האגודה לתרבות הדיור ומשרד השיכון והבינוי. בפרויקט הושקעו 1.4 מיליון שקלים, במסגרתם יעברו הבניינים שדרוג הכולל: שיפוץ חזיתות, איטום הגגות, פיתוח סביבתי והחלפת תשתיות. את הפרויקט מנהלת החברה הכלכלית ראשון לציון.

ארבעת הבניינים שיעברו "מתיחת פנים" במסגרת הפרויקט בניהולה של החברה הכלכלית ראשון לציון הם: אלקלעי 28, אלקלעי 30, ברוק 8 וברוק 10.  בשבוע שעבר, החלו העבודות במקום.

במסגרת הפרויקט קיבלו דיירי הבניינים מעיריית ראשון לציון מענק והלוואה להחזר בתנאים נוחים שישמשו למימון חלקי של הפרויקט. ההלוואה תינתן לתושבים במסגרת מהלך אותו יזם ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, לפיו לרשות תושבי העיר תעמוד הלוואה להחזר בתנאים נוחים למטרת שיפוץ חזיתות הבתים. העירייה יצרה, בשיתוף עם בנק הפועלים, מערכת תומכת של העמדת הלוואות לטובת התושבים בראשון-לציון, בהיקף של 200 מיליון שקלים ובתנאים חסרי תקדים, שתאפשר מתן הלוואה לכל בעל נכס שיבקש לבצע שיפוץ חזית, בסכומים של עד 30,000 ₪ ליחידת דיור, ללא ריבית וללא הצמדה בהחזר חודשי של עד 250 ₪.

מנהל האגודה לתרבות הדיור בראשון לציון, צביקה ברקוביץ, הבהיר כי האגף לתרבות הדיור בעירייה מעניק סיוע, ליווי ומעטפת כלכלית והנדסית נוחה שהופכים את שיפוץ הבית המשותף ממשימה מורכבת ומסובכת למשימה נוחה, יעילה וזולה עבור כל דיירי בית משותף המבקשים לשפץ את חזית הבניין.

המצב קיים  

     

  המצב המוצע

                       

                                                                                                    


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה