תושבת ראשון לציון נהרגה בתאונת דרכים ע"י משאית



בטי שוורץ, בת 52 מראשון לציון נפצעה אנושות ומתה מפצעיה. בעלה של בטי שוורץ אושפז במצב אנוש בבית החולים איכילוב.

הגיסות שנהרגו בתאונת הדרכים ליד מחלף יבנה הן בטי שוורץ, בת 52 מראשון לציון, שנפצעה אנושות ומתה מפצעיה ועדה שוורץ, בת 60 מגן יבנה, שנהרגה במקום. בעלה של בטי שוורץ אושפז במצב אנוש בבית החולים איכילוב.
 
שלושת קרובי המשפחה נסעו אחר הצהריים ברכב פרטי על כביש 4, מתל אביב לכיוון אשדוד. מהחקירה הראשונית עולה כי משאית פול-טריילר התנגשה ברכבם מאחור.
 

שקטות, איכותיות ומקסימות. תאונת הדרכים הקטלנית שבה נהרגו אתמול (ד') עדה שוורץ מגן יבנה וגיסתה, בטי שוורץ מראשון לציון, הותירה את סביבתן הקרובה עם תחושות קשות. פציעת ברנרד, בעלה של בטי שנפגע אף הוא בתאונה, היוותה רק נדבך נוסף לאסון הכפול. "פתאום זה תאונה עם מישהו שאתה מכיר, וככה נהרסה משפחה", אמרו ל-ynet.

מחקירה ראשונית של התאונה שאירעה על כביש 4, עולה כי משאית פול-טריילר התנגשה מאחור במכונית פרטית, בה נסעו השלושה. בעלה של בטי נפצע באורח אנוש, אך בהמשך השתפר מצבו והוא מוגדר כעת קל עד בינוני. במשטרה בודקים אם ההתנגשות, שהתרחשה בסמוך למחלף יבנה, נגרמה משום שנהג הרכב הפרטי בלם בפתאומיות והמשאית נכנסה בו בעוצמה, או מפני שנהג המשאית נסע במהירות מופרזת ונכנס ברכב מלפניו.
 

בראשון לציון תוארה בטי שוורץ ברוח דומה על ידי מכריה, שהתייחסו גם לבעלה הפצוע. "היא הייתה פעילה בוועד הבית, משפחה מקסימה, זוג נעים הליכות", אמרה אחת השכנות. שכן אחר התקשה להאמין ואמר כי "אנחנו שומעים כל יום על תאונות, ופתאום זה מישהו שאתה מכיר, וככה נהרסה משפחה. הם היו אנשים אכפתיים ואיכותיים".
 
שכן נוסף סיפר כי "הם גרו פה שנים רבות. האב פנסיונר ואהב מאוד ספורט, לרכב על אופניים ולצאת להליכה עם הבן שלו. תמיד היינו רואים אותם ברחובות עושים הליכות. המשפחה שקטה. אנחנו המומים, מה יש עוד להגיד? הם היו אנשים מאוד איכותיים שאהבו נסיעות לחו"ל".

אזור התאונה, היום במחלף יבנה (צילום: בועז בן ארי, זק"א)

קרדיט: גלעד מורג YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה