חשד לרצח והתאבדות: דקר את אשתו, ותלה את עצמו



גופותיהם של בני זוג שי ואווקה אמרה, נמצאו הבוקר (ג') בדירתם ברחוב מרדכי אנילביץ' בראשון לציון. מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה החשד כי הבעל דקר את אשתו למוות ואחר מכן תלה את עצמו, כששני ילדיהם הקטנים נעולים באחד החדרים הסמוכים.

על פי החשד, ויכוח בין בני הזוג, יוצאי אתיופיה, במהלך הלילה הוביל להתפרצות האלימה של הבעל אווקה אמרה בן ה-37, שלקח סכין ודקר באמצעותה את אשתו, שי אמרה בת ה-32, בכל חלקי גופה. ילדיהם, בני 10, ו-12, היו נעולים בחדרם וששמעו את זעקותיה של האם, שהתחננה על חייה. לבני הזוג יש ילד נוסף, ששהה בבית סבתו.

שני הילדים ניסו להזעיק עזרה בעזרת המחשב, אולם ללא הצלחה. לאחר מכן צעקו לשכנים אך בגלל השעה המאוחרת איש לא שמע את קריאותיהם. רק בשעות הבוקר פתח דודם של הילדים את האינטרנט וראה את קריאות המצוקה.

הוא מיהר להזעיק את המשטרה ואת מד"א לדירה. המחזה שנגלה לעיני צוות הרפואי והשוטרים היה קשה מאוד. האישה שכבה בסלון מתבוססת בדמה כשעל גופה סימני דקירות רבים, ולידה שני ילדיה שמיררו בבכי. בחדר הסמוך נמצא הבעל כשהוא תלוי.

הילדים ניסו להזעיק עזרה

אנשי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה נמצאים בזירה, ומשטרת ראשון לציון פתחה בחקירת נסיבות
הרצח. סגן ניצב איציק מנשה סיפר כי "הילדים ניסו בכל דרך אפשרית במהלך הלילה להזעיק עזרה אך ללא הצלחה. בבוקר הצליחו ליצור קשר עם השכנים והדוד שהזעיק את המשטרה. כרגע אנו בודקים מה המניע לרצח".

מחוץ לדירה החלו להתאסף עשרות מבני הקהילה האתיופית, כשהם ממררים בבכי. לדברי השכנים, בני הזוג עלו מאתיופיה לפני חמש שנים. יפה אנניה, אחת השכנות, סיפרה על הנרצחת, "אין לי מילים רעות להגיד עליה, היא הייתה אישה טובה ושקטה. לא שמעתי על מריבה או סכסוך בינה לבין בעלה".

קרדיט: אבי אשכנזי |nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה