ראשון לציון: בן 15 נאשם שאנס נערה בת 18 וביצע בה מעשה סדום



על פי כתב האישום הנער פיתה את הנערה תוך הבטחה שייקנה לה שתיה חריפה, אך אז גרר אותה לחולות ראשון לציון ושם ביצע בה את זממו.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הנער פיתה את הנערה תוך הבטחה שייקנה לה שתיה חריפה, אך אז גרר אותה לחולות ראשון לציון ושם ביצע בה את זממו. הוא עשה זאת כאשר לאורך כל הזמן הוא מאיים עליה שידקור אותה אם תספר על המקרה למשפחתה או למשטרה.

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (ראשון) נגד נער בן 15 בגין אונס וביצוע מעשה סדום בנערה בת 18 בראשון לציון. על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, הנער פיתה את קורבנו להתלוות אליו בטענה שהוא ייקנה לה שתיה חריפה ואז אנס אותה בחולות הסמוכים לראשון לציון.

עוד עולה מהאישום כי הקטין סיפר לנערה שהוא לוקח אותה ל"מסעדה חדשה" על מנת לרכוש בירה. אולם אחרי כ-20 דקות הליכה נעצרה המתלוננת כאשר הבינה שהנאשם אינו מוביל אותה למסעדה. אז הוא גרר אותה והורה לה לעלות בשקט לעבר חולות הסמוכים לרחוב תורה ועבודה.
 
מיד לאחר מכן דחף הנער את המתלוננת על החול, ותוך כדי איומים, לרבות איום בדקירה, הסיר את בגדיה ואנס אותה פעמיים. בהמשך,  הוא איים על הנערה כי "ייתן לה בוקס" והורה לה להתכופף בסמוך לעץ המצוי במקום, וביצע בה מעשה סדום.
 
אולם בזאת לא בא הקטין על סיפוקו. הוא דרש מהמתלוננת לבצע בו מין אוראלי, והמשיך ואיים עליה כי אם תספר למשפחתה או לשוטרים על מה שעשה לה הוא ידקור אותה.

קרדיט: חדשות nana10

צילום אילוסטרציה: Panthermedia.net


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה