מנהל תחנת דלק בראשון-לציון תובע 2.6 מליון ₪ ממעסיקיו



לבית הדין האזורי בת"א הוגשה באחרונה תביעה לתשלום זכויות סוציאליות שונות שתבע מנהל לשעבר של תחנת דלק בראשל"צ ממעסיקיו, בסך כולל של כ-2.6 מליון ₪.

לבית הדין האזורי בת"א הוגשה באחרונה תביעה לתשלום זכויות סוציאליות שונות שתבע מנהל לשעבר של תחנת דלק בראשל"צ ממעסיקיו, בסך כולל של כ-2.6 מליון ₪, וכן, חייב אותם לשלם הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד.

 העובד, אבו סמחאן יונס, שהועסק בעבר כמנהל תחנת דלק בראשון-לציון, אשר בבעלות חברת ש.י.א אנרגיה בע"מ, פוטר לאחר שנפתחו הליכים משפטיים נגד בעלי החברה דאז, גבאי אברהם וגבאי יוסף, דבר שהוביל למינוי מנהל זמני מיוחד, רו"ח בועז גזית.
 
בעקבות המינוי, ניסו בעלי החברה במספר הזדמנויות להביא לפיטוריו ו/או התפטרותו של יונס, כדי למנות בחברה איש מטעמם. המנהל הזמני המיוחד פנה לבית המשפט המחוזי, כדי שימנע כל נסיון מצד הנאשמים דאז להתערב בחברה, תוך הבהרה כי הוא סומך על יונס באופן מלא, ובטוח כי המשך העסקתו נדרש על מנת לשמור על אינטרס החברה.
 
על פי כתב התביעה, לאחר שקבע בית הדין המחוזי כי היחיד הרשאי לנהל ו/או לפטר עובדים בחברה הוא המנהל הזמני המיוחד, הוציאו בעלי החברה מכתב זימון לשימוע ליונס, בו נטען כי ביצע עבירות פליליות, ללא פירוט בדבר העבירות. במכתב השימוע אף הושעה יונס, באופן לא חוקי וללא כל התראה, ובכך למעשה נחרץ דינו.
 
יונס תובע, באמצעות עו"ד עידן פפר, ממשרד עו"ד יעל דולב ושות’, סך מצטבר של 2.6 מליון ₪ בגין סדרת עילות פדיון חופשה, פדיון הבראה, שכר בגין התקופה בטרם השעייתו הלא חוקית, שכר בגין תקופת ההשעייה הלא חוקית, שכר בגין תקופת המחלה, פיצויי פיטורים, תמורה בגין עבודה בשעות נוספות, תמורה בגין עבודה ביום המנוחה, תמורת הודעה מוקדמת, פיצוי בגין פיטורים שלא כדין ואי מתן אפשרות של ממש להתגונן מהאשמות השווא שהוטחו בו, פיצוי בגין הפסד השתכרות, עוגמת נפש ולשון הרע.
 
בעקבות הסדר טיעון שנחתם בעניינם של הבעלים גבאי, נמכרה החברה בקיץ 2011 לקובי בן יקר וזאב קיסין.
 
יונס החל לעבוד בתחנת הדלק בראשית 2004 ופוטר בחודש יוני 2011 בסמוך לכניסת הבעלים החדשים.

קרדיט: מערכת ספונסר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה